תא עיתונאים חדש ירכז את פעילות הכתבים לענייני חרדים

בשבוע האחרון הוקם תא עיתונאים חדש שנועד לרכז את פעילותם של העיתונאים העוסקים ומסקרים את תחום הדתות והחרדים בתקשורת הכללית. בענף משבחים את היוזמה (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכתבים יאיר שרקי, קובי נחשוני, עקיבא נוביק ואיציק הלפרין (צילום: מתוך דף הפייסבוק של עקיבא נוביק)

במהלך השבוע האחרון הוקם תא עיתונאים חדש שנועד לרכז את פעילותם של העיתונאים העוסקים בתחום הדתות והחרדים בתקשורת הכללית.

התא יעסוק בפעילויות העשרה, דיאלוג מקצועי, והגברת הנגישות והשקיפות של מוסדות הדת כלפי הציבור בישראל.

על הקמת התא הוחלט בסיומה של שנה סוערת במיוחד בתחום (בחירות כלליות ומוניציפאליות, בחירות לרבנות הראשית, פטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, גיוס חרדים, גל חקיקה בענייני דת-ומדינה) מתוך הבנה שסוגיות דת-ומדינה ויחסי חרדים-חילונים הולכים וצוברים חלק משמעותי ונרחב בציבוריות הישראלית.

בתא העיתונאים יהיו חברים אבישי בן חיים (ערוץ 10), סיון רהב מאיר ועופר חדד (ערוץ 2), איציק הלפרין (ערוץ 1), עקיבא נוביק (ידיעות אחרונות), ארי גלהר (מעריב ומקור ראשון), יאיר אטינגר (הארץ), יאיר שרקי (גלי צה"ל), דקלה אהרון (רשת ב'), קובי נחשוני (ynet), יקי אדמקר (וואלה) וג'רמי שרון (ג'רוזלם פוסט). את פעילות התא ירכז יהודה שלזינגר (ישראל היום).

תא העיתונאים מוקם בתמיכתו של ראש לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן שאמר כי "נושא הדתות בכלל והחרדים בפרט תפס תאוצה בעשור האחרון והוא מסקרן ומעניין מכל היבט. לשכת העיתונות הממשלתית תעמיד לרשות התא את כל האמצעים הנדרשים ותסייע כמיטב יכולתה להצלחת הפורום החשוב הזה".

גורמים בענף התקשורת משבחים את היוזמה הברוכה המוכיחה לדבריהם את חשיבות הסיקור ההוגן של הציבור החרדי בתקשורת הכללית תוך שמירה על איזון ראוי והבאת כל צדדי הסיפור התקשורתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר