רדיו קול חי: אברהם פרסטר מונה לפרשן לענייני חרדים

אברהם פרסטר, המגיש בדימוס של המהדורה המרכזית, מונה לפרשן לענייני חרדים בתחנת הרדיו קול חי. גורם בתחנה בירך על המינוי בשיחה עם 'כיכר השבת': "הוא מכיר כל פרט בציבור החסידי והליטאי" (ברנז'ה, מדיה)

צביקה ליברמן | כיכר השבת |
אברהם פרסטר (צילום: שלומי כהן)

פרסטר יפרשן את החרדים: אברהם פרסטר (37) מונה היום רשמית לפרשן לענייני חרדים ברדיו 'קול חי', כמו כן בעתיד הקרוב יחל פרסטר להגיש תוכניות אקטואליות שונות בתחנה.

בשנים האחרונות משבצת הפרשן לענייני חרדים בתחנה הייתה ריקה, איש לא אייש אותה באופן רשמי. עכשיו כשיש אחד כזה, גם מאזיניה הדתיים לאומיים של התחנה יוכלו להבין בנבכי המגזר.

גורם בתחנה, הסביר בשיחה עם "כיכר השבת" כי עד היום לא היה כתב מסוים שאייש את התפקיד, כעת כשמונה אחד כזה, תקוותו שהנושא החרדי יסוקר בהרחבה יותר מבעבר.

"תמיד כשרצינו לעלות אייטם בנושא חרדי, מה שמתרחש בחצרות הרבנים והאדמו"רים היינו צריכים לחפש כתב מהמערכת שיעלה לשידור ויסביר את האייטם על הצד הטוב ביותר, אלא שכך לא היה ניתן לעבוד, פשוט צריך היה מישהו אחד שיהיה אחראי לכך".

"פרשן לענייני חרדים עדיף שיגיע מ"המגזר" עצמו", מסביר גורם ברדיו, ומוסיף כי פרסטר הוא האיש המתאים: "פרסטר נמנה על חסידות בעלזא, הוא מכיר כל פרט ופרט בציבור החסידי כמו גם בליטאי, הוא לדעתי האיש המתאים לתפקיד. הוא יידע למצוא סיפורים טובים כמו שעשה בתפקידיו הקודמים".

כזכור, לפני חודש ימים, הודיע פרסטר להנהלת הרדיו על עזיבתו את תפקיד מגיש 'המהדורה המרכזית'. בצלאל קאהן מנהל התוכניות החליפו בתפקיד ההגשה.

את דרכו העיתונאית החל פרסטר בשנות ה-2000, כתחקירן בשבועון החרדי 'משפחה', לאחר מכן עזב את תחום התקשורת ועבר לתחום ההסברה. בתקופת המעבר נהג למסור הרצאות על המגזר החרדי כשבמקביל שימש כמנכ"ל בית-המדרש בעלזא בירושלים.

לפני שלוש שנים, פרסטר שב אל התקשורת החרדית, אז החל לשמש כמגיש תוכניות אקטואליה בתחנת הרדיו החרדית רדיו 'קול חי'.

אברהם פרסטר סירב להגיב לידיעה באומרו כי מוטב שנדבר עם אבי רוזן, מנכ"ל התחנה, תגובתו לא נתקבלה עד למועד פרסומה.

בצלאל קאהן - מנהל התוכניות ברדיו סירב להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר