המלהק של עיתון "מעריב": שלומי קוק

עיתון "מעריב" עמל לגייס עיתונאים נוספים, ולשם כך גויס שלומי קוק, לשעבר עובד באתר 'בחדרי חרדים' שבמקביל מנהל מו"מ עם ההנהלה למינויו כראש דסק חרדים (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שלומי קוק (צילום: כיכר השבת)

בעיתון "מעריב" מנסים לגייס עיתונאים נוספים, זאת לאחר שבעת האחרונה הצטרפו שניים, מנדי גרוזמן ויונתן אוריך אל סיקור החרדים בעיתון ועל רקע הירידה הדרסטית באחוזי הרייטינג בחציון השני של השנה.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו מנהלי העיתון ובראשם המו"ל שלמה בן צבי מנהלים משא-ומתן עם שלמה קוק שלאחרונה עזב את תפקידו באתר "בחדרי חרדים", בכדי שזה ישמש ראש דסק חרדים.

עוד נודע כי קוק נקרא אל הדגל וניהל בתקופה אחרונה משא-ומתן מטעם העיתון עם מנדי גרוזמן, שנבחר לכהן ככתב לענייני דתות בעיתון ויחל את תפקידו בתחילת החודש הבא. בטרם נבחר גרוזמן לתפקיד, ניהל קוק שיח עם מספר אנשי תקשורת נוספים.

באם המשא ומתן יבשיל לכדי הסכם, תהיה זו קדנציה שנייה של קוק בבניין "קרליבך", זאת לאחר שנמנה בצוות ההקמה של ערוץ יהדות באתר nrg מעריב בימיו של העורך המיתולוגי אמנון דנקנר ז"ל.

שלמה קוק בן ה-27 החל את דרכו העיתונאית בשנת 2003 ככתב מגזין בעיתון "בקהילה". בשנת 2006 מונה לעורך עיתון "השבוע" בירושלים מבית קו עיתונות דתית. בשנת 2010 מונה לעורך באתר "בחדרי חרדים" עד שנקרא אל הדגל לשמש כדובר בית מרן הגאון רבי יוסף שלום אלישיב זצ"ל בתקופת חוליו.

מאז פטירת הרב, עוסק קוק בכתיבת ספרי ביוגרפיה לצד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי לארגונים וחברות.

תגובת עיתון "מעריב" לא נתקבלה.

שלמה קוק סירב להגיב.

מו"ל אתר "בחדרי חרדים" סירב להתייחס לעזיבתו של קוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות