אלי כהן החילוני מצא יועץ חרדי: עקיבא וינגרטן

אלי כהן, המועמד החילוני בבית שמש, שכר את עקיבא וינגרטן שישמש כיועץ חרדי בבחירות החוזרות. בשיחה עם אתר "כיכר השבת" טוען וינגרטן כי לא כל החרדים עם אבוטבול (מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עקיבא וינגרטן (צילום: שרה קוויאט)

בסוף החילוני מצא יועץ חרדי: שבועיים לפני מערכת הבחירות לראשות ולמועצת העיר בית שמש, אלי כהן, המועמד החילוני לראשות העיר, מנסה לפנות לציבור החרדי ולגרום לזליגת קולות לכיוונו או לפחות לשנות את התדמית כנגדו ולצורך כך שכר את שירותיו של עקיבא וינגרטן ליועץ לענייני חרדים.

בהודעה מטעם המטה נטען כי וינגרטן, איש תקשורת חרדי, ניסה בחודשים האחרונים לתווך בין הצדדים ולמנוע בחירות חוזרות. וינגרטן מתגורר בשכונות הצפון בבני ברק, והניסיון שלו עם תקשורת החל בחודשים האחרונים עת החל לכתוב בבלוג חרדי באינטרנט.

"אני בקשר טוב עם שני הצדדים, וכשראיתי את מאזן הכוחות הבנתי שצריך ליצור גשר של הידברות והבנה בשביל ההמשך", אומר וינגרטן, "צר לי על הדברים שמייחסים בצד החרדי לאלי כהן, שהינו יהודי חם אשר מכבד את היהדות ואת הרבנים".

לטענת וינגרטן, "אני מאמין שיש לו את מרב הסיכויים לנצח, וגם שמצב העיר ישתפר תחת הנהגתו. אני יודע שאלי כהן עושה הכל כדי למנוע מלחמת דת, ואני מקווה שהשיח בבחירות יהיה על איכות הניהול ומצב העיר, ולא שום דבר אחר".

איך אתה כחרדי הולך לייעץ למועמד חילוני, נגד כל החרדים שהולכים עם אבוטבול? הקשנו.

"חבל שהדברים מוצגים כחילונים מול חרדים, במקום מה טוב לתושבי בית שמש. ותושבי בית שמש החרדים רק ירוויחו מראש עיר כמו אלי כהן", השיב וינגרטן.

"במקומך הייתי בודק טוב לפני שאתה יוצא בהצהרות שכל החרדים רוצים את אבוטבול, כי מהיכרות שלי בשטח הדברים רחוקים מהמציאות", מוסיף וינגרטן.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", למשימת הליהוק למציאת יועץ חרדי גויס איתן זליגר, שותף במשרד יחסי הציבור "זליגר שומרון תקשורת", ומי שאמון על יחסי הציבור בקמפיין שמנהל כהן מול המועמד החרדי, משה אבוטבול.

לצורך כך זליגר וכהן עצמו נפגשו עם מספר חרדים בכדי שאלו ייקחו על עצמם את התיק הסבוך, אך לבסוף, כאמור, הסכים וינגרטן לקחת על עצמו את התפקיד.

במטה הבחירות של ראש העיר משה אבוטבול מסרו בתגובה כי "אין זה פלא לראות איך פעם אחר פעם מגייס מר כהן יועצים מחוץ לתחומי העיר בית שמש, אחר וכל תושבי העיר מכל החוגים והקהילות יודעים היטב מה טוב ונחוץ למען הציבור החרדי בעיר, ומי הוא זה שיודע לייצג אותם בכבוד, ולא פחות גם לשמור על אחדות העיר בלי להגביר את השסע בין המגזרים שממנו סובלים כל התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר