דיקטטורה קנאית בבית שמש: אתר חושף את המצביעים מחוגי הקנאים

גורמים קיצוניים בבית שמש, מנסים לסכל את הצבעתם של חוגי הקנאים בעיר והעלו אתר אינטרנט בו הם מעדכנים את שמות המצביעים. שמואל חיים פפנהיים מכחיש כל קשר (מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

החרדים הקיצוניים הנמנים על העדה החרדית, עושים כל שביכולתם כדי שאיש מקהילתם לא ינצל את זכותו להצביע בבחירות לראשות ולמועצת העיר בית שמש שהחלה הבוקר (שלישי), זאת למרות המאבק הברור על עתידה הרוחני של העיר.

המאבק התעצם לאחר פרסום החלטתם של לא מעט רבנים מחוגי הקנאים, שקראו לצאת ולהצביע למרות שבבחירות מאז קום המדינה נהגו הם שלא להצביע.

גורמים שונים, ככל הנראה קנאים קיצוניים, המשתייכים לחוגי 'העדה החרדית', החליטו להצטרף לרודפי הדת והחרדים, והעלו אתר אינטרנט ייעודי בו הם מעדכנים במהלך יום הבחירות את שמותיהם של הקנאים שהגיעו לקלפי להצביע, זאת לצד שידורים חיים מהקלפיות השונות.

האתר ששמו "פורצי הגדר בבית שמש, נכנעו למהרסים והשתתפו בבחירות", החל לפעול שעתיים לאחר פתיחת הקלפיות ברחבי העיר. נכון לשעת כתיבת שורות אלו, 185 אנשים בני הקהילה שמעו בקול הרבנים ומימשו את זכות הצבעתם.

באתר נכתב על אותם אנשים: "ואלה שמות האנשים אשר נכנעו לתאוות בצע ממון והשתחוו לבעל, השתתפו בבחירות הטמאות, התחברו לרשעים ובגדו בדרכי האבות. ייזכר וייחרט שמותיהם לדיראון עולם!".

גורמים יודעי דבר בעיר בית שמש מפנים אצבע מאשימה כי מי שעומד מאחורי האתר המדובר, הוא לא אחר מאשר, שמואל פפנהיים, איש "העדה החרדית" שהודיע כי הוא תומך במועמד החילוני, אלי כהן.

בשיחה עם "כיכר השבת", פפנהיים דוחה זאת בביטול ואומר: "שיגידו עד מחר. אני לא קשור לבחירות. גזרתי על עצמי כשם שיש מצווה לומר הדבר הנשמע כך מצווה שלא לומר דבר שלא נשמע. אני איש העדה החרדית ואני לא מצביע בבחירות ולא הולך לבחירות".

פפנהיים, לו יחסים קשים עם משה אבוטבול, המועמד של כל גדולי התורה, מותח נגדו ביקורת נוקבת: "כל מי שרוצה לכתוב, לקשקש, לזייף ואם זו האסטרטגיה שלהם מפלגת הזייפנים שימשיכו לזייף, הם גדולי הזייפנים של היהדות החרדית. אני מתכוון לאבוטבול וכל המפלגות שלו שמזייפים את דעת תורה, כל התעמולה שלהם נגד העדה החרדית זה זיוף אחד גדול ומעבר לזה אין לי שום דבר לומר".

איש "העדה" מחדד את הכחשתו למיוחס לו: "אני לא קשור לאתר הזה. שימשיכו לשקר, לזייף, לקשקש מה שהם רוצים. לא מעניין אותי".

האתר (צילומסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר