בזכות שמירת השבת? האיש שהוביל את מחאת "דוד הנחלוואי"

מאחורי מחאת הענק על "דוד הנחלוואי", עומד בועז גולן, מנכ"ל מערכת החדשות 0404, שהכריז לפני זמן מה על החלטתו להשבית את מערכת החדשות בשבתות וחגים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בועז גולן, מנכ"ל מערכת החדשות 0404 (צילום: כנס חיפה לתקשורת)

בזכות השבת - ההצלחה הגיעה: מאחורי מחאת הענק שטרם נראה כמותה בצה"ל, עומד בועז גולן, מנכ"ל מערכת החדשות 0404.

מאז העלה את הסטטוס הראשון ובו קרא למחאה ברשת החברתית כנגד הוראות הפתיחה באש הגורמים לחיילים להרגיש חסרי ביטחון ואף נתונים לאיומי תקיפה, המחאה צברה תאוצה והתפתחה לממדים עצומים.

בועז מוכר לציבור החרדי לאחר שנחשף באתר "כיכר השבת" כי החליט לשמור שבת ולהשבית את פעילות מערכת החדשות בשבתות וחגים.

על ההצלחה שהגיע אחרי החלטה זו אומר בועז הבוקר (חמישי) בשיחה עמנו כי הוא לא רואה הפסדים מאז ההחלטה: "אני לא רואה שום הפסד מאז, חיי המשפה מוצלחים ומאושרים".

מנכ"ל מערכת החדשות 0404 סירב להגיב האם ההצלחה הגיע בעקבות שמירת השבת, והגיב: "אל תכניס אותי לזה".

באשר להצטרפות החרדים למחאה, אומר גולן: "אני רואה מאות תמונות של חרדים המביעים תמיכה במאבק, כולל מהרבה חסידויות כמו חסידות גור, בעלזא וחב"ד. כולנו יחד חרדים חילונים ודתיים נמצאים באותה סירה וזקוקים להגנת צה"ל, כולנו נוסעים בכבישים שונים ברחבי ישראל וחשופים לזריקות אבנים ובקבוקי תבערה וללא צה"ל חזק שיוכל להגיב - ירצחו לא מעט יהודים".

גולן סבור כי באם מפקדי צה"ל לא ישנו את הוראות הפתיחה באש, המצב ייהפך לגרוע הרבה יותר "בשורה התחתונה חשובה לנו ההצלחה של חיילי צה"ל כי ללא צבא אנחנו יכולים לסגור את המדינה ואם לא יתנו ללוחמים את הכלים להתמודד כראוי עם המשימות וההתקפות הברוטאליות מצד ערבים זה יגיע מהר מאוד גם לעבר קהל תושבי מדינת ישראל".

"צריך לזכור ולהבין שחייל הוא קודש הקודשים וחובה עלינו גם למנוע אף התקרבות אליו. הלוחמים דורשים שינוי במדיניות התגובה ומבהירים באופן חד וחלק כי אף אחד לא יסרב פקודה וימשיכו למלא את המשימות בדרך הטובה ביותר", הוסיף גולן.

נכון לשעה זו, בדף הפייסבוק של מערכת החדשות 0404 ישנם יותר מ-8,700 תמונות מחאה של חיילים ואזרחים המביעים תמיכה בחייל דוד אדמוב שתועד דורך את נשקו מול צעירים פלסטינים שהתגודדו סביבו ליד בית הדסה בחברון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר