לאחר הרכישה: השם "מעריב" יוסף לעיתון "סופהשבוע"

לאחר אישור רכישת עיתון 'מעריב' בידי קבוצת ה'ג'רוזלם פוסט', קוראי העיתון 'סופהשבוע' הנמצא גם הוא בבעלות הקבוצה הופתעו לגלות כי מחיר העיתון עלה. גם שמו ישתנה (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

לאחר שאישר הממונה על ההגבלים העסקיים לרכישת עיתון "מעריב" על-ידי קבוצת ג'רוזלם פוסט, החליטו הרוכשים לשנות את שמו של העיתון ״סופהשבוע״ הנמצא אף הוא בבעלותם.

מעתה, לשם המקורי יתווסף השם ״מעריב״. הבוקר (שישי) ללא כל הודעה מוקדמת, הופתעו הקוראים לגלות כי שמו של העיתון הוחלף, כמו גם מחיר עלותו מעשרה שקלים לחמישה עשר שקלים.

שמו של העיתון היה לסמל לפני שנים אחדות לכותבי העיתון ״סופהשבוע״ לאחר שאלו היו נמנים במשך שנים רבות בין כותבי עיתון מעריב עד שנקלע לקשיים כלכליים.

עסקת הרכישה עוכבה מספר ימים בשל בדיקת הממונה על ההגבלים העסקיים בזיקה שתיווצר בין העיתון מעריב לעיתונים סופהשבוע וישראל פוסט, הנמצא בקשרי בעלות עם ג'רוזלם פוסט. הבדיקה העלתה כי חלקם המצרפי של מעריב ושל 'סופהשבוע' וישראל פוסט בתחום העיתונות קטן יחסית, וכי קיימים מתחרים גדולים ומשמעותיים אחרים בתחום. בהתאם נמצא כי השפעת המיזוג על התחרות היא זניחה ועל-כן ראה הממונה לנכון לאשר את המיזוג.

עננת הפיטורין שריחפה מעל עשרות העובדים הוסרה לאחר שעסקת הרכישה אושרה על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופסור דיויד גילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר