מינוי חדש: שושי שטוב מצטרפת ל'קול ברמה'

שושי שטוב, מונתה לכהן כסמנכ"לית השיווק והמכירות של תחנת הרדיו "קול ברמה", זאת לאחר ששימשה כסמנכ"ל שיווק, מכירות ויח"צ במכללה החרדית ירושלים (ברנז'ה, מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון כיכר השבת)

מינוי חדש: שושי שטוב, מונתה לכהן כסמנכ"לית השיווק והמכירות של תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה", זאת לאחר ששימשה כסמנכ"ל שיווק, מכירות ויח"צ במכללה החרדית ירושלים.

במסגרת תפקידה, תרכז שטוב את כל הפעילות השיווקית ומערך המכירות, קידום שיתופי פעולה אסטרטגיים, שיווק חבילות פרסום בתחנה, משדרי חוץ ובניית פלטפורמות של שיתופי פעולה מסחריים עם גופים רבים במשק. בנוסף תשמש שטוב חברת הנהלה.

שושי שטוב מסרה: "אני רואה בהזדמנות שניתנה לי אתגר ראשון במעלה להיות שותפה לצוות האיכותי של קול ברמה, הרדיו המוביל בציבור החרדי והמסורתי ולהמשיך להביא לידי ביטוי את יכולותיו של הרדיו גם כמוביל בכוח הפרסום והשיווק במערך המדיות החרדיות והדתיות".

זהו לא המינוי הראשון בתחנה בשבועות האחרונים. לפני שבועיים אישרה מועצת הרשות השנייה את מינויו של עו"ד אריאל דרעי לתפקיד מנכ"ל התחנה.

דרעי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל תנועת "טוב", התנועה החרדית חברתית. במסגרת תפקידו היה אמון, בין היתר, על פיתוח מוסדות התנועה, קידום מיזמים בתחום תעסוקת חרדים ושילובם במערכות האזרחיות והכלכליות וניהול מוסדות החינוך של התנועה.

לפני כן, שימש כמנכ"ל המכללה החרדית ירושלים, ובמסגרת זו היה אמון על פיתוח מערך ההשכלה הגבוהה לבני ובנות החברה החרדית ושילובם בשוק העבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר