לאחר הרכישה: אסיפה לבעלי המניות של "המודיע"

כהמשך לשינויי הבעלות והעברת השליטה לאיש העסקים החרדי יואב ברין מפרסם "המודיע" על עריכת אסיפה כללית לבעלי המניות למינוי דירקטורים ורואה חשבון לחברה (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

כהמשך לשינויי הבעלות והעברת השליטה לאיש העסקים החרדי יואב ברין מפרסם הבוקר (שלישי) עיתון "המודיע" על קיומה השבוע של אסיפה כללית לבעלי המניות השותפים בעיתון וכן על מינוי דירקטורים ורואה חשבון לחברה.

במודעה המופיעה תחת הכותרת "המודיע חברה בע"מ", נכתב: "ניתנת בזאת הודעה על קיום אסיפה כללית של בעלי המניות בחברה אשר תתקיים ביום שלישי כ"ח אלול תשע"ד בשעה 17:00 במשרדי החברה המצויים ברח' יהודה המכבי 5 בירושלים".

על סדר היום, נכתב במודעה: "מינוי דירקטורים לחברה וכן מינוי רואה חשבון לחברה".

כזכור רכש ברין חסיד גור את השליטה בעיתון זאת לאחר שבחודשים האחרונים נקלע המודיע לקשיים כלכליים ואף איחר בתשלום המשכורות לעובדיו.

ברין בן ה-65 רכש את השליטה בעיתון וכעת ימנה ככל הנראה חברים חדשים בדירקטוריון מטעמו.

גורמים בעיתון מביעים תקווה כי עתה לאחר השינויים החדשים יצעיד ברין את העיתון הוותיק על דרך המלך תוך שימור מצבת כוח העובדים ללא שינויים דרסטיים.

"מדובר בעיתון מוצלח ומשגשג שנקלע לקשיים בשל התנהלות לא נכונה, כעת לאחר הרכישה אין שום סיבה שהוא לא ימשיך לשגשג ולפרוח ולהוביל את שוק העיתונות החרדית כבעבר", אומרים הגורמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר