"לא בסמכותי"

נתניהו על סגירת רשות השידור: ההתנהלות לא מכובדת

ראש הממשלה הגיב על ההחלטה לסגור את רשות השידור באופן מפתיע ומבלי לתת לעובדים להיפרד כראוי ואמר כי מדובר בהחלטה שנעשתה שלא בידיעתו ולא בסמכותו (מדיה)

בנין הטלוויזיה ברוממה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הרשת סוערת על דרך סגירת רשות השידור ללא הודעה כמעט מראש כשרבים מהשדרנים ואנשי התקשורת לא קיבלו את ההזדמנות להיפרד כראוי מהצופים ומהמאזינים כשתכניתם בוטלה מהרגע להרגע.

מנהל דף הפייסבוק של רשת ג', גילה במפתיע בהודעה מפייסבוק כי נחסם לעריכת העמוד בלא שניתנה לו האפשרות האנושית להיפרד כראוי מהעוקבים.

טענות רבות הופנו כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שמתנער היום מצורת ההתנהלות ומגדיר אותה כלא מכבדת ולא מכובדת.

ראש הממשלה מסר כי "ההחלטה לסגור את רשות השידור באופן שבו נעשתה הייתה לא מכבדת ולא מכובדת. ראש הממשלה שמע על כך בתקשורת. הדבר נעשה לא על דעתו ולא בידיעתו מה גם שאינו מוסמך גם לקבל החלטה מסוג זה. ראש הממשלה היה זה שנלחם על כך שחברת החדשות של הערוץ תמשיך לשדר ושכמה שיותר עובדים ייקלטו בגוף התקשורת החדש".

ההחלטה על מועד השידור האחרון של מבט התקבלה אתמול (ג') במפתיע. פרופסור דוד האן, כונס הנכסים הרשמי של רשות השידור, הודיע על כך בוועדת הכלכלה של הכנסת, כשעה וחצי בלבד לפני שידור המהדורה כשהעובדים ההמומים מגלים שזו המהדורה האחרונה שלהם.

האן הסביר כי בעקבות התחלת שידוריו הצפויים של תאגיד השידור הציבורי ב-15 במאי, הוא מעוניין לעזור בהקמתו, וכי עובדי רשות השידור שמיועדים לעבור לתאגיד, יכולים לעשות.

בעקבות זאת הופסקו שידורי האקטואליה והחדשות, ובתחנות הרדיו של הרשות תושמע מעתה מוזיקה בלבד. כונס הנכסים ביקש להשאיר 20 עובדים בערוץ הראשון - לטובת תחרות האירוויזיון שתשודר במוצאי שבת הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר