הרב מלמד: "אין לסמוך על ´משפחה´"

כתבה שפורסמה ב´משפחה´ על ישיבתו, הכעיסה את הרב אליעזר מלמד: "הכתבה רצופת טעויות". גרנות: "אם לא יתנצל אתבע אותו לד"ת" (בכיכר)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
הרב מלמד וגרנות (פלאש 90 וישראל ברדוגו)

במדור 'רביבים' בשבועון הדתי 'בשבע', מתייחס השבוע הרב אליעזר מלמד לכתבה שפורסמה עליו ועל ישיבתו בשבועון 'משפחה', מאת העיתונאי אהרון גרנות.

"חלק מהדברים מנוסח כדוגמת ראיון, כאשר התשובות נלקחו ממה שכתבתי באתר ערוץ 7, ועוד כמה שאלות שהשבתי עליהן בדוא"ל", כותב הרב מלמד.

"הכתבה הייתה רצופת טעויות ואי דיוקים חמורים, חלקם אולי במגמה למעט בכבודן של ישיבת ההסדר ורבנים מהזרם ה'לא נכון'. וכיוון שגם לציטוטים ממני נוספו משפטים שלא נאמרו, ויש להם השלכות הלכתיות, הנני מוכרח למסור מודעה שאין לסמוך על מה שנכתב שם".

לסיום, מבהיר הרב מלמד: "עם זאת ברצוני להוסיף ששמעתי על אהרון גרנביץ שהוא אדם טוב".

בתגובה לדברים, הגיב גרנות בפורום 'בחדרי-חרדים': "עלי לקבוע בצער רב ויגון קודר כי דברי הרב אליעזר מלמד רחוקים מלהיות מדוייקים. מאחר ואני לא רוצה לחשוד בראש ישיבה ורב ישוב מכובד שהדברים נעשו בכוונה תחילה אומר כי יתכן שהדברים נובעים מחוסר הבנה, אולם הבהרתי לרב מלמד שאם לא תבוא התנצלות מצידו בשבוע הבא במדורו, אתבע אותו לדין תורה וכך אני מתכוון לעשות. חבל שכך קרה מעודי לא התעמתתי עם רב וראש ישיבה ואני עושה זאת אחרי התיעצויות עם מורי ורבותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר