כך יעשה לחרדי שיעזור לדל"ים: מתקפה ב´יתד נאמן´

חינמון יום שלישי של 'יתד נאמן' הופך מידי שבוע לבמה רכילותית. והיום: מתקפה על אלי פרידמן מבית-שמש. פרידמן מגיב: "הם עזרו לי" (בכיכר)

דוד כהן, כיכר השבת | כיכר השבת |

הרוחות בבית-שמש סוערות, וזאת בעקבות הירתמותו של יו"ר סיעת 'טו"ב' אלי פרידמן למען הישיבות התיכונית בעיר - אשר מספר שנים נותרו ללא מבנה.

מספר עסקנים בבית-שמש החלו לצאת במחאה חריפה כנגד סיעת טו"ב וכנגד העומד בראשה. העסקנים זועמים על-כך שהסיעה חוברת למען צרכי הישיבה התיכונית.

במקביל, עלו אל בתיהם של גדולי ישראל מספר עסקנים בעיר והוציאו מכתב שעליהם חתומים גדולי ישראל. במכתב שפורסם בחוצותיה של בית שמש, נאמר כי הכוונה לייסד ישיבה תיכונית חדשה חדש נוספת בלב השכונה החרדית ברמת בית שמש.

הבוקר נרתם למאבק, חינמון יום שלישי של "יתד נאמן". במאמר נוקב תוקף מ.שטולנד את התופעה החדשה שקמה בעיר השמש העולה תנועת טו"ב.

במאמר מצליף שטולנד באנשיה סיעת "טוב" המשתפים פעולה עם יצור הכלאיים בתמיכתם בישיבה התיכונית כהגדרתו.

אלי פרידמן מי שעומד בראש הסיעה הגיב בשיחה למתקפה עם "כיכר השבת".

על-מה המהומה?

"קיימת ישיבת תיכונית בבית-שמש בשם 'מאורת' מזה עשר שנים. הישיבה ממוקמת במבנה עלוב שאותו שכרו, מכיוון שלישיבה יש מחסור בתקציב. המקום שבו הם לומדים, נמצא ממש בתת -תנאים, לכן אני יצאתי למאבק למענם".


הם טוענים שאתה משתף איתם פעולה?

"לפי החוק, מגיע להם שטח ומבנה ממשרד החינוך. יש גורמים מיליטנטים שאינם מכירים בזכויותיהם ואני שואל היכן היו רוצים שילמדו ברחוב? הסקטור הדל"י ממילא לא מתקבל למקומות חרדים סטנדרטים.

"גם לאנשים הללו יש זכות לקבל את המגיע להם, גם עם זה לא עולה בקנה אחד עם השקפת עולמם של אחרים. למה למנוע מדתיים שחפצה נפשם מבנה לשבת וללמוד. אני דואג למי שרוצה ללמוד".

מה יש ברשותך להגיב על המתקפה של יתד הבוקר?

"רק תודות. הם דאגו לפרסם את התנועה ובמיוחד ביום שלישי שבו העיתון מחולק בחינם אני מוקיר להם תודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר