במקום הפיגוע

אחרי סיום השידור: קומץ תקף את צוות 'חדשות 13' | תיעוד

צוות חדשות 13 הותקף על ידי קומץ אלמונים בסיום שידור מיוחד מאיזור הפיגוע בשכונת נווה יעקב בירושלים; "לא מתקבל על הדעת שצוות חדשות מותקף" (עיתנות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: יוסי אלי)

צוות 'חדשות 13', בהם מגישי הטלוויזיה אודי סגל ואלון בן דוד, שהגיעו הערב (מוצאי שבת) להגיש את המהדורה המרכזית ממקום הפיגוע בנווה יעקב בירושלים, הותקפו על ידי אלמונים לאחר סיום השידור.

התוקפים העיפו את הגדרות על העיתונאים, קראו קריאות גנאי שונות, צעקו 'עופו מפה' והעיפו את ציוד הצילום באלימות וגרמו נזק.

המגיש אודי סגל התייחס לתקרית וכתב: "צוות 'חדשות 13' ואני אבל וכואב את מותם של הנרצחים בירושלים. באנו לספר את הסיפור שלהם. לדווח. האלימות, והגזענות הבוטות כלפי העיתונאים היו מיותרות. זה לא מרתיע אותנו. אנחנו בסדר, אבל אולי טוב להזכיר גם הערב שדרך ארץ קדמה לתורה".

אבירם אלעד, מנכ"ל חברת 'חדשות 13' התייחס אף הוא לתקרית וכתב: "אני מגנה ומוקיע את התקיפה של צוות 'חדשות 13' הערב בירושלים. נמשיך לסקר ולהביא לאזרחי ישראל את החדשות מכל מקום ובכל זמן. לא נרתע ולא נפסיק לבצע את תפקידנו, בטח שלא אלון ואודי, שניים מבכירי העיתונאים בישראל. אני קורא למשטרת ישראל לפעול על מנת להבטיח את ביטחונם של עיתונאי ישראל".

מ'חדשות 13' נמסר: "צר לנו שכך מסתיים שידור חשוב, מורכב וכואב מזירת הפיגוע הנורא בנווה יעקב. לא מתקבל על הדעת שצוות חדשות מותקף כשהוא מבצע את תפקידו לטובת הציבור כולו, ומתוך כבוד והזדהות עמוקים עם השכונה שחוותה טבח נורא. צוותינו היו עדים לתוקפנות של חלק מהנוכחים גם כלפי עמיתינו מגופים אחרים שנכחו במקום".

עוד נמסר: "אנו משתתפים בצערם של משפחות ההרוגים, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ומייחלים לימים שקטים יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר