דעה: הפרומו של המדינה

חודש וחצי לא שמענו כמעט את קולו של דני רוזן, בן-זוגה של אהובה תומר ז"ל. לפתע הוא נזכר להתנפל על שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי - במופע מביש מאין כמותו, שגרם צער רב לעשרות משפחות ההרוגים באסון הכרמל. מסתבר, שהכל היה פרומו לקראת כתבת השער במוסף "7 ימים" מבית "ידיעות אחרונות" (דעה, מדיה)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

עשרות המשפחות שילדיהם נהרגו באסון הכרמל הכבד, נדהמו מעוצמת המחאה, ובעיקר מהסגנון, של דני רוזן, בן-זוגה של אהובה תומר ז"ל.

היכן הוא היה חודש וחצי? מדוע קולו לא נשמע עד היום כמעט בנושא? - שאלו את עצמם לא מעט מהמשפחות, בראיונות שונים שהעניקו לכלי-התקשורת. חלקם האשימו את רוזן בשימוש ציני בזכר בנם. אחד ההורים, דוד דיין, כינה אותו "פרובוקטור".

מה שרובם לא ידעו - שמוסף הדגל של "ידיעות אחרונות", "7 ימים", בישל כתבת שער עם רוזן כבר בתחילת השבוע. המוסף, מי שלא יודע, יורד לדפוס לקראת יום רביעי.

כותרת הכתבה: תביעת המיליונים של רוזן - האיש שהסתבך בעבר - נגד שר הפנים אלי ישי. בציניות השמורה לעורכי העיתון, הם ניסו לחבר בין השכול לתביעה ההזוייה שממנה לא מריח שום דבר מלבד צביעות, וכסף. לא ערכים, לא כבוד, לא זיכרון.

ההתנפלות הצבועה של רוזן על השר ישי - שהואשם במחדלים של 60 שנות כשלים במערכת, מתבררת כפרומו מסחרי, לקראת פרסום הכתבה המכפישה ב"7 ימים".

למחרת הפסטיבל של רוזן, כל העיתונים דיווחו על כך בעמוד השער, ולא הבינו כי נפלו בפח הערבוב שמקדם את עיתון סוף-השבוע של "ידיעות אחרונות".

נחשו מה היה ב"ידיעות אחרונות" ביום חמישי? ניחשתם נכון: מעל הכותרת הראשית - פס כחול וחגיגי, עם הכותרת: "תביעת המיליונים". הכותרת מפנה את הקוראים לקנות מחר את... "7 ימים". לא פחות.

בתוך כך, עיתון "ישראל היום", שנחשב הגון, מדווח בסוף השבוע כי מאחורי המתקפה הפרועה והמבישה כנגד השר ישי בעצרת הזיכרון לחללי השריפה בכרמל, עומד לא אחר מאשר ניצב בדימוס אליק רון, האיש בעל "הפה הבעייתי" שהתפקד לאחרונה ל´קדימה´.

על פי הדיווח, אותו מביא העיתון בשם "גורמים פוליטיים בכירים", רקח אליק רון את רעיון המתקפה, כשאת הביצוע הוא מותיר בידי חברו דני רוזן.

"נראה כי לאליק רון ולדני רוזן, בן זוגה של אהובה תומר ז"ל, אינטרס פוליטי משותף. אין זה מפתיע שבעוד רון מצטרף לקדימה, רוזן מעיד על עצמו שהוא קרוב לציפי לבני ומודה שאף שוחח עימה בימים האחרונים", אמרו אותם מקורות בכירים במערכת הפוליטית.

לדברי העיתון, דיווחו כמה משפחות שכולות מהאסון, כי אליק רון יצר עימן קשר וניסה לרתום אותן לפעילות פוליטית כנגד הממשלה.

"נדהמנו לגלות כי יש לו כוונות פוליטיות, חשבנו שהוא בא אלינו בידיים נקיות", אמרו המשפחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר