חשיפה: אתרי אינטרנט יגישו תביעה נגד "אינטרנט רימון"

אתרי אינטרנט חרדיים צפויים להגיש בקרוב תביעה נגד ספקית האינטרנט "רימון", בגין נזק גדול שנגרם להם - כך נודע ל"כיכר השבת". "ערוץ 2000" - ערוץ רדיו חרדי וותיק - הוא אחד הנפגעים הגדולים של "רימון". הערוץ שידר בעבר מעל גלי האתר, אולם כיום הוא משדר את תכניו דרך האינטרנט (מדיה)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

אתרי אינטרנט חרדיים צפויים להגיש בקרוב תביעה נגד ספקית האינטרנט "רימון", בגין נזק גדול שנגרם להם - כך נודע ל"כיכר השבת".

משעות הבוקר (ראשון) חוו אלפים מלקוחות החברה ניתוקים, קשיי התחברות ובעיות גלישה. בנוסף לכך, גם אתר האינטרנט של "רימון" עולה באיטיות ובצורה חלקית, כשבדפדפנים מסוימים, הוא כלל לא עולה.

לקוחות אינטרנט "רימון" ניסו ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטלפוני, אך הופתעו לגלות כי גם הוא לא פעיל.

"ערוץ 2000" - ערוץ רדיו חרדי וותיק - הוא אחד הנפגעים הגדולים של "רימון". הערוץ שידר בעבר מעל גלי האתר, אולם כיום הוא משדר את תכניו דרך האינטרנט, כשהוא מסתייע בחברת "רימון".

מנהלי הערוץ מתכוונים להגיש בקרוב תביעה נגד חברת האינטרנט, "עקב הנזקים שנגרמו לו במיוחד היום - ל"ג בעומר", אומרים בערוץ בזעם.

"צוות שדרנים של רדיו 2000 נפרס במירון ובעוד נקודות שידור על מנת להעביר בשידור-חי את רשמי היום ולהעביר שמות לברכה. עד לשעת ערב עדיין הניתוק מוחלט וחברת ´רימון´ לא מצליחה להחזיר את ערוץ 2000 לשידור והשדרנים בנקודות השידור עדיין ממתינים", הם מספרים.

אתר אינטרנט נוסף שניזוק כלכלית, הוא אתר הקניות "חב"ד שופ". האתר, אף הוא מסתייע ב"רימון", נפל משעות הבוקר. גולשים שרצו לבצע הזמנות, נכשלו.

"הנזק גדול מאוד, אנחנו שוקלים ברצינות תביעת נזיקין", אומר מנהל האתר שי סלומון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר