מכה ל"יתד נאמן": 200 מנויים בוטלו בבני-ברק

היומון המפלגתי "יתד נאמן" סופג לא מעט מהלומות בשבועות האחרונים - בעקבות המלחמה נגד השבועונים. עכשיו, מסתבר, כי נגרם נזק ממשי לעיתון. "כיכר השבת" יצא לעשות "בדק בית" (2) בבני-ברק וגילה כי בשבוע האחרון ירדו 200 מנויים לעיתון. 1,600 מנויים בלבד יש ל"יתד נאמן" ברחבי העיר בני-ברק

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

לפני מספר שבועות החליטו ביומון המפלגתי "יתד נאמן" לצאת במלחמה נגד השבועונים החרדיים. "יתד" טוען כי "השבועונים מחדירים מושגים חדשים לציבור החרדי". עכשיו מסתבר, כי דווקא "יתד נאמן" יוצא ניזוק מהמאבק הכלכלי שהוא מנהל.

המהלומה הראשונה הייתה לפני שבועיים: קוראי היומון הופתעו לגלות מודעה בולטת בעמוד השער המציעה למי שרוצה "לדאוג לחינוך ילדיו" להתקשר למספר טלפון המצורף. מי שצלצל - הופתע לשמוע הודעה קולית נגד "יתד" ש"הורס את פני הדור". וכך נאמר בהודעה: "רוצה לדאוג לחינוך ילדך? תפסיק את המנוי ל´יתד נאמן´".

המהלומה השנייה הייתה בשבוע שעבר: קבוצת אברכים ליטאים המתגוררים במודיעין-עלית, הפיקו חוברת "בדק בית" נגד "יתד". לאורך 16 עמודים, מתקפה קשה נגד היומון - שלדברי כותבי החוברת - "מזלזל בשורה ארוכה של גדולי ישראל וראשי-ישיבות".

האם בעקבות המהלומות נגרם נזק משמעותי ל"יתד"? "כיכר השבת" יצא לעשות "בדק בית" (2) בבני-ברק וגילה כי בשבוע האחרון ירדו 200 מנויים לעיתון.

לשם כך יצאנו לתעד את מוקד החלוקה המרכזי של העיתון בעיר בני-ברק. זהו מוקד החלוקה היחיד הנמצא במרכז העיר. על המדרכה נמצאים ערמות העיתונים, מחלוקים לקבוצה של 40 עיתונים בכל אחד, כפול 40 חבילות.

מספירה מדוייקת עלה, כי לעיתון "יתד נאמן" יש כ-1,600 מנויים ברחבי העיר בני-ברק, לעומת שבוע קודם - אז היו שם כ-1,800 עיתונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר