לא בקו שלו

אחרי עשור: אבי רוזן עוזב את 'קו עיתונות'

אחרי תקופה ארוכה של שמועות, באה הבוקר ההודעה: אבי רוזן, העורך הראשי ב"קו עיתונות דתית" מזה עשור עוזב את תפקידו ● גורמים ב"קו עיתונות" אומרים, כי מדובר במהלך שהיה צפוי זה זמן רב והוא התאפשר, בין היתר, עקב התרחבותה של הרשת ● רוזן ל"כיכר השבת": מי שהביא אותי לרדיו ול"קו עיתונות" יביא אותי לתפקיד הבא (עיתונות)

שימי סגל, כיכר השבת | כיכר השבת |
לא ב´קו´ שלו. אבי רוזן (מאיר אלפסי)

אחרי קרוב ל-10 שנים בתפקיד העורך הראשי, נפרד היום אבי רוזן מרשת המקומונים "קו עיתונות דתית". עזיבתו מגיעה לאחר תקופה ארוכה של שמועות, על רקע חילוקי דעות בינו לבין המו"ל ומנכ"ל הרשת אריאל קוניק.

גורמים ברשת "קו עיתונות" אומרים, כי מדובר במהלך שהיה צפוי זה זמן רב והוא התאפשר, בין היתר, עקב התרחבותה של הרשת והצטרפותם של עורכים רבים למערכת.

בין העורכים שהצטרפו בשנה האחרונה: משה גלסנר, שעורך שלושה ממקומוני הרשת -פתח-תקווה, בית-שמש וחדרה-נתניה; חיים לוריא שעורך את "השבוע באלעד"; ומוטי בוסקילה שעורך את המקומון "השבוע בחולון בת-ים". עורכים אלו יצטרפו ככל הנראה לעריכה הראשית יחד עם עורך-המשנה הוותיק והמוערך ינון פלאח וזאת עד למינוי עורך ראשי אחר.

מי שרצה לקבל סימן מוקדם למהלך, יכול היה לראות אותו בגיליונות האחרונים של הרשת, בהם פורסמו לראשונה שמות עורכי יתר מקומוני הרשת גם במקומונים הגדולים בבני-ברק וירושלים. המדובר בהוראה שניתנה באופן ישיר ע"י אריאל קוניק, כהכנה למהלך המשמש ובא.

בשיחה עם "כיכר השבת" מגיב אבי רוזן לעזיבה: "אחרי תשע שנים וחצי של עשייה מבורכת יחד עם השותפים ברשת ובראשם המנכ"ל אריאל קוניק, שהייתה לי הזכות לעבוד איתם, אני מסיים תפקיד שראיתי בו שליחות ומקווה שעשיתי אותו על הצד הטוב ביותר. כולי תפילה לקב"ה שאוכל להמשיך ולעסוק בעשייה מועילה".

אז לאבי רוזן יש כבר טייטל חדש?

"אני לא עוסק בזה כעת. אני חושב שיום של מנוחה זו בקשה צנועה. יחד עם זאת חשוב לי להדגיש כי מי שהביא אותי לרדיו ומהרדיו ל"קו עיתונות", הוא בדיוק אותו אחד שזן ומפרנס לכל בכל רגע ורגע. אני בוטח בו שהוא גם יוליך אותי הלאה לתפקיד המתאים ביותר עבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר