'קו עיתונות' תשיק מגזין כרומו ב-150,000 עותקים

שוברים את הכלים? רשת 'קו עיתונות' תשיק בשבועות הקרובים מגזין כרומו חדש, שיופץ ב-150,000 עותקים ויצורף חינם לכל עיתוני הרשת. המדובר במהלך חסר תקדים, המשנה את הכללים בשוק העיתונות החרדית, וצפוי לחולל טלטלה עזה בתחום. בקו עיתונות אישרו את הפרטים (בכיכר, עיתונות)

ראובן כהן | כיכר השבת |

טלטלה בשוק העיתונות החרדית: רשת 'קו עיתונות' צפויה לצאת להשיק בשבועות הקרובים מגזין כרומו חדש, שיחולק חינם בכל רחבי הארץ, כשהוא מצורף לכל מקומוני הרשת.

המגזין החדש, שיודפס בלא פחות ממאה וחמישים אלף עותקים מדי שבוע, יודפס – כך על פי הדיווחים, בפורמט דומה – אך מוגדל מעט מזה של מגזינים נמכרים מתחרים, ויכיל גם תוכן מגזיני זהה. אלא שהוא - יחולק בחינם, ובמספרים הגדולים פי 10 מאלו של המגזינים הנמכרים.

פריסה חסרת תקדים

בכלל יש לציין, הוצאת מגזין כרומו המחולק חינם במספרים כאלו, מהווה מהלך דרמטי, העשוי לשבור את הכלים בשוק העיתונות החרדי, ולהביא ל'מיצוב' מחדש – במקום גבוה הרבה יותר, את החינמונים אל מול השבועונים הנמכרים.

בנוסף, מבחינת קו עיתונות, מדובר במהלך המבליט את פריסתה הארצית הרחבה וחסרת המתחרים של הרשת, זאת לאור העובדה, כי לרשת ישנם עיתונים מקומיים בערים כמו פתח תקווה, חדרה-נתניה, רחובות, ראשון לציון וחולון-בת ים, מקומות בהם אין כמעט למתחרים דריסת רגל.

שינוי בדפוסי הפרסום

המגזין החדש, יודפס כאמור באופן אחיד וללא שום שינויים בין הערים השונות, ולכן – הפרסום שיופיע בו הינו פרסום כלל ארצי בלבד.

בהתאם לכך, כל פרסום של הרשת שהינו מקומי בלבד, ירוכז מעתה בחלק החדשותי של העיתון, בדומה לתוכן החדשותי, עבורו קיים עיתון נפרד לכל עיר.

פרסומאים עימם שוחחנו מעריכים, כי המגזין החדש, עשוי לחולל שינוי דרמטי בדפוסי ההתנהגות של הפרסום החרדי, היות והוא מאפשר מחד פרסום במגזין כרומו מהודר, ומאידך, תפוצה רחבה שלא הייתה עד כה בסוג מוצר שכזה.

בהנהלת קו עיתונות אישרו את נכונות הידיעה, אך סירבו להוסיף פרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר