גזית שיקר: האזינו לדברי ההסתה

בפאנל בנושא העיתונות שנערך בכנס אילת לעיתונות. מנהל התוכניות ב'קול ברמה' ומגיש המהדורה המרכזית אבי מימרן, טען ש"צריך לשלוח את גזית לכלא כי אמר שצריך לשלוח אותם לניו-יורק ולסגור לחרדים את החמצן". גזית השיב הבוקר למימרן: "נא לא לשקר, כי אתה שקרן. אני מעולם לא אמרתי את שני הדברים האלה. שירות 'כיכר השבת': הנה הדברים החמורים שאמר גזית. אמר לשלוח את החרדים לניו-יורק וכן, גם לנתק אותם מחמצן הקידמה; קרי: מים וחשמל

ישראל אהרן | כיכר השבת |
למה לשקר? גבי גזית (צילום: פלאש 90)

בפאנל בנושא העיתונות שנערך בכנס אילת לעיתונות. מנהל התוכניות ב'קול ברמה' ומגיש המהדורה המרכזית אבי מימרן, טען ש"צריך לשלוח את גזית לכלא כי אמר שצריך לשלוח אותם לניו-יורק ולסגור לחרדים את החמצן".

גזית השיב הבוקר למימרן: "נא לא לשקר, כי אתה שקרן. אני מעולם לא אמרתי את שני הדברים האלה, אמרתי דברים מאוד בעיתיים לפני שנה וחצי וכולכם קפצתם עלי. אמרתי שחרדים שלא טוב להם בארץ ולא מתאימה להם הווית החיים הישראלית לא חייבים להיות פה ויכולים, אם הם רוצים, לנסוע לגור בניו יורק. אני לא אמרתי שצריך לשלוח אותם, מה אני בעד טרנספר? בחיים לא הייתי".

אז הנה, מר גזית, תזכורת לדברים המזעזעים שלך מלפני שנה וחצי:

"החרדים האלה, העלוקות, התולעים האלה. אלה שלא משרתים בצבא אבל עצם קיומם בבתי המדרש, בישיבות ובכוללים מושתת על היסוד שצה"ל הוא מגן העם. החרדים שונאים את המדינה. יש להם יראת שמיים כלפי הבורא שלהם, שאין להם מושג אגב מהי עמדתו לגבי מדינת ישראל כי מזמן הוא כבר הפסיק לדבר איתם, ובשם אמונות פרמטיביות חשוכות שטופות שנאה הם מבזים את המדינה בכל רגע נתון העולה מלפניהם.

"החרדים האלה נהנים מהקידמה שהביאה להם המדינה. הביאה להם כבישים שנבנו, הם צורכים את החשמל, את המים, את שרותי הניקיון. רחובותיהם סלולים, ומערכת החינוך החשוכה-הפרמיטיבית שלהם ממומנת על-ידי המדינה. הם מיוצגים בכנסת על-ידי שותפיהם שלא טובים מהם לאמונות הקיצוניות. הם מקדשים עצמות, הם מקדשים שטויות. הם משתמשים בשדות התעופה שלנו בדרכם להפיץ את שנאתם למדינה בכל ארצות העולם, וכל ישותם והוויתם לא היתה יכולה להתקיים אלמלא המדינה הסובלנית הטפשית הזאת, היתה מחזיקה אותם בחיים.

"בתמורה, הם לא עומדים בצפירת יום הזכרון 'כי זה מנהג הגוים', הם אומרים; הם לא מכבדים את הנופלים 'כי זה מנהג הגוים', הם אומרים. ובמוחם שטוף השנאה המפעפעת נגד כל מה שהוא ישראלי הם מפיצים את שנאתם באמצעות שריפת דגל ישראל ביום העצמאות.

"ואנחנו מתבוננים ושותקים. אנחנו אומרים, הם כאלה זאת אמונתם. זה כאילו הקטע שלהם.

"אבל עד מתי ננהג בהם בסובלנות ובסלחנות שכזו? עד מתי ניתן להם לבזות את הערכים הישראלים שלנו, של כולנו. מתי נבין שצריך לכלוא אותם בשכונותיהם, לנתק אותם מצינור החמצן של הקידמה, להותיר אותם לבד בעליבותם ובשנאתם. תפסיקו לנקות להם את הרחובות, כבו להם את החשמל, נתקו להם את המים. הבה נוותר על המיסים שהם משלמים, ובדרך-כלל הם אינם משלמים.

"אין בהם כל תועלת. הם לא תורמים כלום. הם פרזיטים מהסוג הגרוע ביותר. ומצידי, אם זה היה ריאלי, הייתי אורז את כולם באריזה אחת ומשלח אותם לאחיהם בחצרות ברוקלין החשוכות. שם יגורו בחשכת ימי הביניים, או כאן סגורים בחומותיהם וללא שום קשר למדינת ישראל".

ולתפארת העיתונות הישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר