הוארך הזיכיון של רדיו 'קול חי' לארבע שנים נוספות

מועצת הרשות השנייה האריכה את זיכיון השידור לתחנת הרדיו האזורית 'קול חי' לארבע שנים נוספות. מנכ"ל רדיו 'קול חי' עידו ליבוביץ: "אנחנו שמחים בהארכת הזיכיון, וגאים מאוד להוביל את המדיה החרדית, נמשיך לשדר למאזיני המגזר הדתי והחרדי תוכניות איכותיות ומהדורות חדשות מקצועיות"

ישראל אהרן | כיכר השבת |

מועצת הרשות השנייה האריכה את זיכיון השידור לתחנת הרדיו האזורית 'קול חי' לארבע שנים נוספות.

האישור ניתן בהתאם לסעיף 35 לחוק הרשות השנייה, המתיר למועצה להאריך אתתוקפו של זיכיון לשידורי רדיו בלא מכרז, ולאחר שנמצא כי בעל הזיכיון 'רדיו קול חי'מילא את החובות המוטלות עליו לפי חוק, כללי המועצה ותנאי הזיכיון, החליטה מועצת הרשותלהאריך את תוקפו של זיכיון תחנת הרדיו 'קול חי' לתקופה שלישית בת ארבע שנים, עד לתאריך 1 בינואר 2016.

בדיקת כשירותו של הזכיין, כללה בין היתר בחינה של ארבעה פרמטרים: כשירות המשפטית; מילוי הנדרש בתחום הנדסי; מילוי הנדרש בתחום הכספי ומילוי מגוון היבטים של התחום בתכני. הארכת תקופת הזיכיון של רדיו 'קול חי' נעשתה בהתאם לכתב זיכיון מחוד שאשר אושר על ידי המועצה. טקס הענקת הזיכיון נערך ביום חמישי האחרון.

רדיו 'קול חי' החל לשדר לפני כ-16 שנה, ומשמש כתחנת הבית של המגזרהדתי והחרדי. ייחודו של "רדיו קול חי" הוא לוח שידורים עם התכניות, הרבנים והשדרנים המקצועיים והמובילים במגזר. הלוח כולל חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומניםואקטואליה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תכניות ותסכיתיםלילדים, תחרויות ותכניות ריאליטי רדיו, מוסיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידוריםחיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.

מנכ"ל רדיו 'קול חי' עידו ליבוביץ: "אנחנו שמחים בהארכת הזיכיון, וגאים מאוד להוביל את המדיה החרדית, נמשיך לשדר למאזיני המגזר הדתי והחרדי תוכניות איכותיות ומהדורות חדשות מקצועיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר