המאבק בין 'הפלס' ל'יתד' גובר

עורך 'הפלס' הגיש תלונה במשטרה: "הטרידו אותי"

המתח בין הבטאון הוותיק 'יתד נאמן' לבטאון החדש 'הפלס' מעמיק: ישעיהו ויין אחד מעורכי 'הפלס' הגיש תלונה במשטרה, "מטרידים אותי" מנגד, ב'יתד נאמן' טוענים שגם הם עוברים מסע הטרדות בימים האחרונים. ואומרים: אין סיבה שנטריד את עורכי העיתון הקיקיוני הזה"

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישעייהו ויין מעורכי 'הפלס' "מטרידים אותי" (צילום: כיכר השבת)

המתח בציבור הליטאי: הוגשה תלונה למשטרה מצד עורך 'הפלס'.

המאבקים בין היומונים הליטאים מגיעים לשיא חדש. עורך בטאון 'הפלס' ישעיהו ווין התלונן הערב במשטרה: "מטרידים אותי בלילה".

מתברר, כי למרות השקט היחסי שנשמר לכאורה מעל פני השטח במאבק הפנימי בתוך הציבור הליטאי ובעיקר בתחרות בין העיתון הוותיק והמוביל 'יתד נאמן' לבין העיתון החדש 'הפלס'. מאחורי הקלעים נמשכת הסערה.

בימים האחרונים נרשמה הידרדרות נוספת במסגרת המאבק.

בשעות הבוקר המוקדמות של יום אמש (רביעי) התעורר הרב ישעיהו ווין המכהן כאחד מעורכיו הראשיים של עיתון 'הפלס' לקול צלצול הטלפון, למרבה תדהמתו הודיע לו הקול האלמוני מאחורי השפופרת כי חמיו עבר בשעות הלילה התקף לב וכי הוא מאושפז במצב קשה בביה״ח שערי צדק בירושלים.

הרב ווין המבוהל מיהר להתקשר לבית השווער כשהוא מלא דאגה וחרדה. אלא שלהפתעתו הודיעו לו בני המשפחה כי לא היו דברים מעולם וכי פשוט עבדו עליו באישון ליל.

ויין ההמום מיהר בשעות אחר הצהריים המאוחרות (רביעי) לתחנת המשטרה בירושלים והגיש תלונה בדבר ההטרדה.

"לא נטריד את העיתון הקקיוני הזה"

לדברי גורמים בכירים במערכת 'הפלס', מדובר בשרשרת של הטרדות המכוונות כנגד כל בכירי העיתון, לדבריהם, יש למשטרה קצה חוט מי עומד מאחורי הדברים והם מרמזים כי מדובר בכאלו הקשורים לעיתון הוותיק והמתחרה.

מנגד, גורמים המקורבים להנהלת 'יתד נאמן' מדווחים אף הם בימים האחרונים על שורת התנכלויות בלתי פוסקות כנגד בכירי מערכת העיתון.

יצויין, כי אותם גורמים מגיבים בזילזול על האשמה כביכול אנשים הקשורים ל'יתד נאמן' עומדים מאחרי ההטרדות ואומרים: "מדובר בעוד אחד מהספינים של אנשי העיתון של נתי גרוסמן שנקלעו למצוקה ומגלים כי העיתון ״לא מתרומם״ ומחפשים דרך לתפוס כותרות, אין סיבה שמישהו מאיתנו ישמיץ או יטריד את עורכי העיתון הקיקיוני הזה״ מסיימים אותם גורמים בנחרצות.

התלונה שהגיש ויין. (כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר