תיעוד: הרב עמאר מנחם את משפחת אטיאס

המונים נוהרים החל משעות הבוקר אל בית משפחת אטיאס במושב בר-יוחאי, לנחם את בני המשפחה הישובים 'שבעה' על רפאל ויהודית אטיאס וששת ילדיהם, שנספו בתאונה המחרידה בעת שאיבדו שליטה על רכבם, הידרדרו אל התהום ונשרפו למוות. בשיעות הצהריים הגיע גם הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, שלמה משה עמאר לנחם את בני המשפחה. תיעוד מיוחד וכואב

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר והסבא רבי שמעון אטיאס (צילומים: צביקה לבל)

המונים נוהרים החל משעות הבוקר אל אוהל האבלים במושב בר-יוחאי, לנחם את בני המשפחה היושבים 'שבעה' על רפאל ויהודית אטיאס וששת ילדיהם, שנספו בתאונה המחרידה בעת שאיבדו שליטה על רכבם, הידרדרו אל התהום ונשרפו למוות.

בשעות הצהריים הגיע גם הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, שלמה משה עמאר לנחם את בני המשפחה, במשך דקות עבר בין היושבים 'שבעה' ולחץ את ידיהם.

בעת שלחץ את ידיו של הסבא, רבי שמעון אטיאס, שרק יום קודם חנך בית כנסת חדש עם בני המשפחה, אמר הסבא לרב עמאר, "על-זה נאמר...", כשהרב עמאר משלים, "וכל בני ישראל יבכו את השריפה אשר שרף השם".

לאחר-מכן, אמר הסבא הרב אטיאס, לרב שלמה עמאר, "מידת הדין פגעה בנו", וחזר על-זה שבע פעמים.

"בעוונות הרבים מידת הבושה נפרצה, בעוונות יש כל מיני המצאות שיש בהם רעות נוראות, והרבה נהרסים, והדברים האלה הם לא לפי רצון ה', והוא מעורר אותנו, הוא שולח לנו כל מיני תזכורות", ניחם הרב עמאר את בני המשפחה.

הרב עמאר הוסיף ואמר: "למה נבחרה דווקא המשפחה הקדושה הזו, אף אחד לא יודע ולא יכול לדעת".

לאחר-מכן, הרב עמאר נשא במקום דברי הספד וניחומים במשך דקות ארוכות כשהוא מנחם את בני המשפחה באבלם הכבד.

(צילומים: צביקה לבל)

(צילומים: צביקה לבל)
(צילומים: צביקה לבל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר