משפט נתניהו

העוזרת של מילצ'ן: "סירבתי ושרה צעקה"

הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדר מילצ'ן העידה בתיק המתנות והעידה כי אשת רה"מ לשעבר, שרה נתניהו, זעמה לאחר שסרבה - וביבי הורה לתת כל שתבקש (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קליין בעדותה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

עדות הדס קליין, היום השני: העוזרת האישית של מילצ'ן המשיכה היום ליום השני לעדותה בבית המשפט בתיק המתנות.

בדיון נשאלה למי היה השמפניות הרבות שרכשה, והשיבה: "כמו שאמרתי אתמול, הייתה צריכה אישית של ארנון (מילצ'ן), אבל רוב הבקבוקים הועברו לבני הזוג נתניהו".

בהמשך הציג התובע חשבונית של מעל 16 אלף שקלים עבור סיגרים, ושאל את קליין מדוע נקנו סיגרים בשווי כה גבוה. קליין השיבה: "אני הזמנתי את זה סמוך לחג הפסח, וארנון היה בפסח. הגיע ארצה שחקן הוליוודי, והרכבנו לו תוכנית שלמה של טיולים להכרת בארץ. בין היתר, המסלול כלל פגישה עם בני הזוג נתניהו.

השחקן הזה לא עישן ולא מעשן, לכן הצטיידנו בכמות סיגרים מספקת, וכשבאו אלינו או שנסעו למר נתניהו, היינו נותנים שתי קופסאות (סיגרים)".

כשנשאלה על הסכום השנתי על סיגרים השיבה: "שתי קופסאות זה זה כ-5,200 שקל, אני חושבת שסביב ה-8,000 שקל בחודש רק לסיגרים". השופט ברעם שאל: "אנחנו מדברים על מאה אלף שקלים בשנה?".
קליין השיבה לשאלת השופט: "היו חודשים שהיה פחות רכישות, אז הייתי מחשבת את זה כ-6,000 עד 8,000 שקל בחודש."

בשלב הזה התערב התובע ואמר: "מבקש לרענן את זיכרונה של העדה. בחקירה הציגו לך הערכה של אחרים שחשבת שהיא מוגזמת, ונתת את הערכה הבאה ב-29 בינואר 2018: ''6,000 שקל בחודש, וקנינו בקפיצות של חודש וחצי'. זה מוביל אותי ל-42 אלף בשנה, שהם 6,000 שקל כפול שבעה חודשים"."

קליין השיבה: "קשה לזכור דברים כאלה, ואני לא רוצה לגרום עוול לאף אחד. בחקירה הראשונה שלי אמרתי שמאוד נוח שיש חשבוניות, וכשהגשנו את הקלסרים תפסתי את הראש ואמרתי שלא שמתי לב אף פעם לגודל הרכישה".

בהמשך עדותה אמרה: "פחדתי לדבר עם שרה, במהלך התקופה הזו היינו על חבל דק ולא ידענו מה לעשות. הייתה לה גם יום הולדת, ולא שלחתי לה מתנה. ארנון אמר לי 'אני לא יודע מה עשית לשרה, אבל חטפת פה קללות, את וג'יימס פאקר".

עוד אמרה: "קניתי לשרה תכשיט ב-2,000 דולר באישור נתניהו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר