מה שחם במוזיקה

זינגער בכיכר • כל הנייעס של המוזיקה היהודית

מדור חדש: 'זינגער בכיכר' כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. רק גולשי 'זינגער' קובעים איזה שיר יוציא שוקי סלומון ראשון! הלהיט החדש של יוני גמרמן, הבירה שהותזה ליד ליפא שמלצער, אברהם פריד מארח ועוד (מגזין)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

חשיפת 'זינגער': כוכב הרשת הזמר והיוצר שוקי סלומון, מתכנן להוציא בזמן הקרוב שני שירים חדשים ומקפיצים במיוחד, עכשיו במיוחד לצופי 'זינגער' הוא מעלה סקר מיוחד בו אתם בוחרים מי מהם יצא ראשון: האם 'שיר האמונה' אותו כתב והלחין ויבצע בצוותא עם הזמרים קובי ברומר וישי לפידות ובעיבודו של המעבד אהרל'ה נחשוני, או 'שיר הביטחון' אותו כתב ויבצע יחד עם הזמר עמירן דביר בעיבודו של החתן הטרי המוזיקאי דייויד טויב.

רק אתם קובעים! הגיבו בתגובות ושוקי מבטיח לפעול לפי התוצאות. 'זינגער' שטעם משני השירים מבולבל ומחליט להצביע לשניהם גם יחד.

"אני אלוף העולם" • איזה מרגש! הזמר והיוצר חנן בן ארי במהלך מופע ב'היכל מנורה בדואט מרגש עם הילד חזקי רוט, בנה של אשת התקשורת גולדי רייך, המחלים בימים אלו ממחלה. 'זינגער' מפרגן לחנן בן ארי על התמיכה העקבית בילדים חולים ומחכה שחנן כבר "יקום" ויצור מוזיקה שמתאימה יותר גם לחובבי המוזיקה החרדים.

כוכב הזמר הצבעוני ליפא שמלצר שהגיע לביקור בזק בארץ, נתפס על ידי זינגער כשהוא הופך ל"זמר שחור" בסגנון שירת ה'סול', יחד עם מנדי גולדברג ומוטי ויזל - בשמחת ה'וואך נאכט' לבנו של הקלידן והמעבד יוחנן אורי. 'זינגער' עדיין מנסה להבין מדוע היושב לצדו של ליפא התיז את הקורונה מפיו...

(צילום: מוישי ביכלר)

הפייטן אליה והב והשדרן והזמר אלעד כהן בביצוע מרשים ל'והאר עינינו', בביתו של הזמר שלמה אשר לרגל סיום מסכת 'בבא קמא' שקיים בביתו. 'זינגער' ניסה גם פעם לפייט אבל המיקרופון נחטף ממנו אחרי 3 שניות וקהל שהפך חירש באופן זמני.

השבוע הופיע הזמר והיוצר שולי רנד כשהוא מארח את הזמר והיוצר יונתן רזאל על הפסנתר, לביצוע משותף ללהיט "בין קודש לחול". 'זינגער' רק מציין שאחרי 1,234,564,897,216,497 ביצועים ללהיט, הגיע הזמן לחומרים חדשים ועדכניים יותר, כולנו מחכים.

בהמשך ראינו את הזמר יונתן רזאל משתף על הנס שאירע לבתו כאשר נפלה מגובה רב ואיבדה את הכרתה בעת העלייה לגג לראות את הזיקוקים ומתנדבי 'איחוד הצלה' שהצילו את חייה. רזאל סיפר את סיפורו של השיר "ואני בחסדך" שהלחין בזמן האשפוז של בתו בבית החולים.

(צילום גם לדואט הקודם: אבי סויסה)

הזמר יוני גמרמן מברזיל, (אחיו של הזמר שפרש וחזר ופרש וחזר ופרש וחזר - מיכה גמרמן) תועד בסלון ביתו של הזמר והיוצר עמירן דביר כשהם עובדים על שיר חופה חדש שיקרא 'תחת יריעת שמים' - מילים ולחן של של משה ולדר. 'זינגער' (בריש מתגלגלת) עדיין מתלבט האם זה הקול או המבטא המגניב של גמרמן שהופכים את השיר הזה למשהו שכדאי לחכות לו.

(צילום: רותי דביר)

הזמר ארי היל, תועד השבוע מכין הפתעות יחד עם המלחין והבעל מנגן בנצי שטיין, האיש שתרם לו בעבר את הלהיט "אבא" אותו ביצע לצדו של אברהם פריד. 'זינגער' קיבל כבר סחרחורת מכמות הכישרון הבלתי נגמרת של משפחת היל על שלל ילדיה (ואביה) המוכשרים והפעם הוא מקווה שבפזמון יהיו קצת יותר מילים.

אברהם פריד, גדול הזמר החסידי, רגיל להופיע מול קהל של אלפים רבים כבר עשרות שנים, אך השבוע זכה פריד "לארח" מאות מחובבי הז'אנר במה שעוצב כסלון ביתו, על בימת היכל התרבות בפתח תקווה. המופע המיוחד בהגשתו של המנהל המוזיקלי שלו יובל סטופל, פורס ומציג בפני הקהל את 40 שנות היצירה שלו – שהפכה כבר מזמן לקלאסיקה.

את פריד ליוותה להקה של 5 נגנים, כשבזה אחר זה מספר פריד למאות המשתתפים על התהליך אותו עבר כזמר וכאדם, כשבין לבין הוא שר להם למעלה מ-50 קטעים נבחרים מתוך עשרות שנות פעילותו המוזיקלית. 'זינגער' שפספס הפעם את המופע, עקב העובדה שהדרכון שלו לפתח תקווה לא היה בתוקף, ממתין בקוצר רוח למופע כזה שיקרה בגבולות מדינת ישראל.

צפו בטעימות מהמופע:

(יצחק הרץ)

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר