'זינגער בכיכר'

הקאמבק הגדול והמפתיע של הזמר החסידי עם ילד הפלא

מדור חדש: 'זינגער בכיכר' כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. מי הזמר החסידי שעושה קאמבק ענק בימים אלו עם ילד הפלא המבטיח, אלו זמרים מצלמים קליפים ואיפה, החדש של ישי ריבו ועוד (מגזין)

'זינגער' | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

חשיפת 'זינגער': אחרי ש'זינגער' היה הראשון לחשוף את ילד הפלא המשובח, מוישי ברזל, הוא גם שמח לספר לכם שכבר ביום ראשון הקרוב תוכלו לשמוע את הילד הזה מתארח לראשונה בסינגל החדש של אפרים מנדלסון.

זקני השבט בטח זוכרים שמנדלסון היה הראשון שחשף את ילד הפלא הגדול בכל הזמנים - עמית ליסטוונד עם הלהיט "כאיל תערוג". 'זינגער' שגם הספיק בינתיים לקבל הדלפה של השיר החדש בלחנו של חיים אלטמן, טוען שמדובר בקאמבק משובח במיוחד של מנדלסון, שיר שבהחלט ראוי למקום והשמעות.

בינתיים 'זינגער' יכול לענות לכם על הסרטון בו שואלים מיטב אנשי המוזיקה החסידית "מתי יוצא השיר?" - מחר.

אין הרבה שירים חדשים בתקופה האחרונה במוזיקה היהודית, מתברר שכולם באמצע לצלם קליפים, צפו בקובי ברומר בתוך ים המלח בצילומי קליפ לסינגל חדש שיצא בקרוב. על הבימוי: שרולי ברונכר. 'זינגער' מעריך את מסירות הנפש של ברומר או יותר נכון של מי שעמד אחרי זה לידו והריח את סירחון הביצים הסרוחות של הגופרית.

גם הזמר נתי לוין, נצפה בצילומים בפראג לקליפ חדש ומעניין שיצא ממש בקרוב. במהלך הצילומים עם שחקן יהודי מקומי שמצטלם אף הוא בקליפ נתקפו השניים בגעגועים הביתה עם שירו של חנן בן ארי, "אמן על הילדים שלי".

בהרי הטטרה: הזמר ארי גולד שבפעם שעברה צילם קליפ בלונדון הפעם בצילומים בשלג לסינגל-קליפ החדש שלו. 'זינגער' קיבל חשק גם לצלם קליפ רק בשביל הטיול לחו"ל.

גם הזמר דוד חפצדי תועד השבוע בצילומים לקליפ חדש מול הים. 'זינגער' שלא גדל על שירים טורקיים, מרוקאיים או ערבים, התלהב מהטעימה.

(צילום: נועם שמחי)

מי שתועד בימים אלו עובד על שיר חדש הוא הזמר והיוצר ישי ריבו שגם התחדש השבוע בילד חמישי. 'זינגער' יכול לספר לכם שהפעם מעורב בלחן גם נגן הקנון המשובח שלו, אמיר אלייאב וכמובן עם המפיק המוזיקלי הצמוד מאור שושן. 'זינגער' מאחל מזל טוב לזמר המצליח ומחכה בקוצר רוח לשיר החדש - ישי הגזמת עם ההפסקות האלה.

לא כל יום נפגשים הזמרים אברהם פריד, עקיבא תורג'מן ומרדכי שפירא על במה אחת. כשזה קורה, זה חייב להיות בריקוד ושירה לניגון חב"ד, החסידות שתמיד מצליחה לאחד סביבה הכי הרבה מוזיקאים. הפעם היה זה בפריז בירת צרפת.

(צילום: מעוז עבדי הפקות)

הזמר יניב בן משיח הגיע לאלון מורה לשמח את איש החסד אילן גיאת שעבר ארוע מוחי. על התיעוד: איש התקשורת דוד חכם. זינגער שולח ברכות החלמה.

יואלי דיקמן, האיש והאנרגיות הבלתי נגמרות, הקליט באמצע חתונה את אחד מנגני הנשיפה שלו לצורך ההקלטות לשיר חדש. דיקמן המיומן שלף את המחשב הנייד והמיקרופון וירון ישעיהו היה שם כדי לתעד. 'זינגער' גם פעם ניסה להקליט באמצע חתונה שירה לנגן ה-MP3 שלו, עד היום אין לו אומץ להקשיב לתוצאה.

פינת הנוסטלגיה: ילד פלא שכנראה פספסנו.... כוכב הרשת שוקי סלומון מפגין כישורי שירה באירוע משפחתי לפני כ-30 שנה, עם מגבעת וחליפה - קלי אתה ואודך בלחנו של האדמו"ר הזקן שהשבוע חל יום ההילולה שלו. 'זינגער' התרשם מהביצוע והסלסולים.

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר