השמאל לחץ, ואהוד בנאי ביטל מופע בדרום הר חברון

לאחר מסע לחצים של פעילי שלום ושמאל קיצוני, הודיע הזמר אהוד בנאי כי החליט לבטל הופעה שתוכננה להתקיים בדרום הר חברון. יצויין, כי גם בעבר ביטל בנאי מופע באיזור לאחר לחצים מפעילי שמאל (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

לאחר מסע לחצים, היוצר אהוד בנאי הודיע הערב (שני) בשיחה שקיים עם ראש מועצת הר חברון צביקי בר-חי, כי החליט לבטל את הופעתו המתוכננת בדרום הר חברון.

על פי הדיווח בערוץ 7, בנאי הביע צער על האווירה שנוצרה בעקבות פרסומה של ההופעה המתוכננת, פרסום שהביא למסע לחצים מצד השמאל על בנאי, ובסופו של דבר גם לביטול המופע.

בימים האחרונים מחו פעילי שלום ופעילי שמאל נגד ההופעה המתוכננת בחברון, כאשר במהלך הימים האחרונים בנאי הבטיח כפיצוי להופיע בחינם בפני פלסטינים. דבר שלא ריצה את הפעילים שרואים בחומרה כניסה למתחם בו הייתה אמורה להיערך ההופעה.

בנאי, ביטל מופע בדרום הר חברון (צילום: פלאש 90)

יצויין, כי בנאי המזוהה עם הצד השמאלי של המפה, כבר ביטל בעבר הופעה מתוכננת באיזור דרום הר חברון, וזאת לאחר לחצים מצד ארגוני ופעילי שמאל.

בשיחה שקיים עם בר חי ובה הודיע כי לא יופיע בחברון, אמר ראש המועצה לבנאי כי ההתיישבות "פותחת את שעריה בפני כל חלקי החברה הישראלית".

"דווקא משום כך מצאנו את עצמינו נפגעים מהמצב אליו הגיעו הדברים" הוסיף בר חי.

בארגון 'רבנים למען זכויות אדם' אמרו בתגובה לביטול הופעתו של בנאי בדרום בהר חברון כי, "כאדם הקרוב ליהדות ההומניסטית כמונו, אנו שמחים כי אהוד בנאי לא יופיע באתר שכולו איפה ואיפה, אתר שלא מותיר כניסת פלסטינים לתחומו למרות היותו גן לאומי".

"אנו בעד דיאלוג עם מתנחלים, אבל המקום הזה, במיוחד, התהווה על בסיס גירוש פלסטינים כדי להקים פארק ארכיאולוגי,שעד היום מגורשיו נרדפים, ואף לא יכולים להכנס לאתר הציבורי שבעבר שימש להם בית. אנו יודעים שלאדם מוסרי כמו בנאי, היה קשה להכריע ושמחים שמצפונו גבר על הקולות האחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר