הקערעסטירער

ר' שעי'ה ב"ר משה: הונגריה נערכת לכל התרחישים

ביום חמישי יום ההילולא של מופת הדור הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, שנודע בקרב יהדות הונגריה כמחולל ישועות גדולות בכל העניינים - האם הציון יפתח השנה? (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: באדיבות המצלם)

ביום חמישי הקרוב ג' באייר, יחול יום ההילולא רבא של מופת הדור הרה''ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע''א, אותו צדיק שבחייו עסק תדיר בהשפעת מזוני רויחי ליהודים ועליו העידו גדולי הדור הקודם זי''ע לאמור ש'מפתח הפרנסה נמסר בידו', וכך יכולים רבים לזכות לשפע מחודש ומבורך ולכל ההשפעות.

עקב משבר הקורונה שהונגריה עדיין נמצאת בשיאו, עננה גדולה מרחפת על פני קיומה של ההילולא.

לידיעת גולשינו: נושא דרכון ישראלי עדיין לא יכול להיכנס להונגריה אם לא למטרות מיוחדות שאמורות לקבל את אישור המשטרה המקומית, בכל מקרה צריך כמובן בדיקת קורנה תקפה, אך קחו בחשבון שאחרי הכל אתם עלולים להידרש לבידוד.

הבטיחו את מקומכם בספר הפרנסה >>

אך השנה גם אתם יכולים לנצל את היום המסוגל. לפתוח דף חדש בפרנסה, דף חדש בהצלחה, דף חדש בחינוך הבנים, דף חדש בנחת בשלום בית וכל אחד ואחד לפי הנצרך לו.

בזכות התרומה למפעלות החסד של הצדיק 'ברכת ישעיה' הממשיכים את מורשת הצדקה והנתינה של הצדיק, אתם יכולים לזכות לפתיחת שערי השפע. ברכת ישעיה שהוקם כהמשך למורשתו וצוואתו של הצדיק הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, ממשיך את מורשתו הרוחנית ומקיים את צוואתו: 'עשית חסד בשלמות', נתינה בצנעה ובאופן המכבד את המקבל והנצרך.

הרה"ק מקרעסטיר שנודע בצדקת חסדיו, ובנתינתו האינסופית לכל אדם ששם ישראל נקרא עליו, נודע גם בזכות כוח ישועתו ושפע פרנסה שהשפיע למסתופפים בצילו, ב'ברכת ישעיה' דבקו בפועלי הצדיק ובדרכיו, זכות הצדיק עומדת להם ורבים מן התומכים והמחזיקים במפעלות החסד המתבצעות ע"י ברכת ישעיה רואים ישועות מעל לדרך הטבע בפרנסה, שמירה והצלחה.

לקראת היום המסוגל, יש לכם את ההזדמנות להירשם בספר הפרנסה הגדול ספרו של צדיק, שמכיל המוני עדויות וסיפורים מפעימים של אנשים שזכו ונושעו בזכותו בישועות מעל לדרך הטבע, בזכות הצדיק.

המשתתפים במפעלות החסד, זוכים להיות נזכרים במעמד התפילה הגדול ביום ההילולא. לביתם ישלח הקמיע המיוחד של הצדיק עם מפתח הפרנסה – מפתח הזהב. ויקבלו יצירת מופת עם מראות הוד הדר הקודש הכולל את מקומות הסגולה של קרעסטיר, ורבים כבר הביאו ברכה זו לביתם.

הבטיחו את מקומכם בספר הפרנסה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר