הציון הגבוה ביותר

לטוס בראש שקט! הביטוח שבאמת יעזור לכם

לפעמים אנחנו מקלים ראש כאשר אנחנו סוגרים את ביטוח הנסיעות שלנו לחו"ל אבל קיימים עוד מספר דברים שכדאי שתבדקו לפני שאתם ממריאים לחופשה שלכם (תיירות)

בפספורטכארד אתם מקבלים כרטיס אשראי בינלאומי שנטען בשעת הצורך למימון טיפולים רפואיים בחו"ל (צילום: שאטרסטוק)

מי מטפל בכם בשעת חירום?

במידה ועליכם לאשר טיפול חירום בעלות כספית גבוהה עליכם לאשר את התשלום מול חברת הביטוח. רוב טיפולי החירום יקרים, ולכן במידה ומוקד הפניות נעשה במיקור חיצוני, ייתכן שייקח יותר זמן לאשר את הטיפול מול הגורמים בחברת הביטוח. כך שבשעת חירום תצטרכו לשלם עבור הטיפול היקר בעצמכם, ולאחר מכן לתבוע את הביטוח ולחכות שיחזירו לכם את עלות הטיפול. חלק מחברות הביטוח מעבירות את השירות ללקוח למיקור חוץ, אבל את התשלום על הטיפול יש לבצע באפליקציית חברת הביטוח, כך שתוך כדי טיפול במקרה אחד, עוברים מיד ליד.

בפספורטכארד קיים מוקד פניות בשפה העברית שזמין עבורכם 24 שעות ביממה ומטפל בפנייתכם מתחילתה ועד סופה ומקנה לכם את האפשרות לקבל את ההוצאות לטיפול הרפואי ישירות לכרטיס האשראי.

כיצד מקבלים את הכסף עבור הטיפולים בחזרה?

בפספורטכארד אתם מקבלים כרטיס אשראי בינלאומי שנטען בשעת הצורך למימון טיפולים רפואיים בחו"ל.

המערכת החכמה של פספורטכארד יודעת להעביר אליכם את הסכום המשוער הנדרש לטיפול רפואי ראשוני במדינה בה אתם שוהים. במידה ותזדקקו לסכום גבוה יותר, הוא יעודכן לכם בכרטיס ברגע שתעדכנו את מוקד שירות הלקוחות על הסכום הסופי.

בשימוש בכרטיס של פספורטכארד אתם חוסכים שמירת חשבוניות, הוצאות על טיפול רפואי בחו"ל מהחשבון הפרטי שלכם ומקבלים ישירות את הכסף אליכם.

איך תדעו שסגרתם את הביטוח המתאים לחופשה שלכם?

לפני שאתם סוגרים את ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל כדי שתדעו מה אתם מתכננים לעשות שם. אם אתם נוסעים לחופשה קיץ משפחתית תוכלו לרכוש את תוכנית ביטוח הנסיעות שלנו שיכסה אתכם בשעת חירום. במידה ואתם נוסעים לטיול שכולל בתוכו פעילות אקסטרים כגון סקי תוכלו לרכוש הרחבה ביטוחית מתאימה לטיול שלכם.

דו"ח אגף שוק הוון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר עורך בדיקות בכל שנה, על מנת לבדוק פרמטרים שונים ולעזור לכם לקבל החלטות נבונות כאשר אתם רוכשים ביטוח מכל סוג.

פספורטכארד קיבלה את הציון הגבוה ביותר בסקר מדד השירות מבין כל חברות הביטוח, עבור אחוז תשלום התביעות הגבוה בארץ וציון 100 עבור מהירות תשלום התביעות. לראשונה אי פעם בסקר מקבלת חברת ביטוח ציון 100 עבור מהירות תשלום התביעות.

מה זה אומר? בעזרת הכרטיס של פספורטכארד אתם משלמים באופן מיידי עבור הטיפול שלכם. כלומר, ההחזר עבור ההוצאה שלכם הוא מיידי, ואתם תקבלו את הכסף שלכם עבור הוצאות הטיפול הנדרשות בחו"ל.

אנחנו כמובן מקווים שלא תצטרכו להשתמש בביטוח הנסיעות שלכם בזמן החופשה שלכם בחו"ל. ובכל זאת, אנחנו ממליצים לכם לרכוש את הביטוח שיעזור לכם בשעת הצורך.

עוד משהו במיוחד בשביל הנוחות שלכם

על רקע העומסים בנתב"ג פספורטכארד השיקה שירות חדש: לקוחות שטיסתם מתעכבת – יתארחו בטרקליני היוקרה להמשך המתנה בשדה התעופה ללא תשלום נוסף.

השירות יתקבל בכ-650 שדות תעופה ברחבי העולם.

השירות מתווסף אל שירותי הפרימיום שהחברה מציעה ללקוחותיה, ונכנס כחלק מהסטנדרט השירותי של החברה, ללא תוספת תשלום.

רונית סגל מנכ"לית פספסורטכארד: "שמירה על חוויה חיובית כחלק מהשהות של לקוחותינו בחו"ל היא חלק מההבטחה הצרכנית של החברה. ברגע שזיהינו כי הצורך לטפל בחווית עיכובי הטיסות בעולם עולה החלטנו להרים את הכפפה עם פתרון ייעודי לנושא.

לרכישה – לחצו כאן>>, פנו לסוכני הביטוח בקהילהאו חייגו 9122* >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר