"עמדה של כולם"

חבר קבינט המלחמה מאיים: "ישראל מעוניינת בפתרון מדיני; אם לא יקרה נסיר את האיום"

חבר קבינט המלחמה השר גנץ מאיים כי אם לא יהיה פתרון מדיני מול חיזבאללה ישראל תפעל בכוחות עצמה להסיר את האיום | האיום של השר גנץ מגיע אחרי דברי גלנט ביום שישי האחרון שאיים כי "שעון החול עומד להתהפך" (בארץ) 

ישראל גראדווהל | כיכר השבת |
פעילי חיזבאללה סמוך לגבול עם ישראל (צילום: אייל מרגולין)

הטונים עולים: השר בני גנץ כותב היום (ראשון) בפוסט ב-X שישראל לא תהסס לפעול בכוחות עצמה מול איום חיזבאללה אם המהלך המדיני לא יצליח להביא פתרונות בחזית הצפונית.

השר גנץ כתב היום: "המצב שבו תושבי גבול הצפון לא יכולים לשוב לבתיהם - מצריך פתרון דחוף. העולם צריך לזכור, מי שהחל בהסלמה הוא ארגון הטרור חיזבאללה. ישראל מעוניינת בפתרון מדיני. אם זה לא יקרה, מדינת ישראל וצה"ל יסירו את האיום", איים גנץ בטוויטר.

השר גנץ הדגיש כי "כל חברי קבינט המלחמה שותפים לעמדה הזו. השיקול היחיד הוא ביטחון ישראל. זוהי חובתה של כל מדינה לאזרחיה", אמר גנץ.

הדברים של גנץ מגיעים לאחר האיום של שר הביטחון גלנט ביום שישי האחרון כי "שעון החול" מול חיזבאללה "עומד להתהפך".

ייתכן כי דבריו של גנץ מגיעים בעקבות הדיווח הבוקר (ראשון) של ה'וושינגטון פוסט' כי בממשל ביידן חוששים שנתניהו יפתח בחזית מול חיזבאללה לצרכים פוליטיים אישיים.

השורה האחרונה בדבריו של גנץ כי מדובר בעמדה של "כל חברי הקבינט המלחמה" סותרת את הידיעה של ה'וושינגטון פוסט' וכי אין קשר פוליטי לנושא של תקיפה או אי תקיפה בלבנון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר