דרעי: "אסור שאמריקה תהיה דוברת 'שלום עכשיו'"

יו"ר ש"ס אריה דרעי מגבה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואומר כי רה"מ נהג נכון שדחה את הביקורת של ארה"ב על הבניה בירושלים: "ירושלים זה קונצנזוס, בנושא ירושלים, הממשלה תקבל מאיתנו גיבוי מוחלט" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ברק אובמה (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס אריה דרעי מגבה הצהריים (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו מול הביקורת החריפה של ארה"ב על אישור בניית יחידות הדיור במזרח ירושלים ואומר כי "אסור שארצות הברית תהפוך לדוברת של 'שלום עכשיו'".

לדברי דרעי: "ראש הממשלה נוהג נכון כשדוחה את הביקורת של ארה"ב על הבניה בירושלים, אסור שאמריקה תהיה דוברת של 'שלום עכשיו', ירושלים זה קונצנזוס. העם היהודי מתפלל ונשבע במשך דורות 'אם אשכחך ירושלים'. בנושא ירושלים ממשלת ישראל תקבל מאיתנו גיבוי מוחלט".

מוקדם יותר תקף גם ראש הממשלה נתניהו את 'שלום עכשיו' על הפרסום של אישור 200 יחידות דיור בגבעת המטוס בירושלים ואמר כי מדובר "בחוסר אחריות לאומית".

אתמול מסר דובר הבית הלבן ג'וש ארנסט כי הנשיא ברק אובמה הביע במהלך פגישתו עם נתניהו את דאגתו מהמשך הבנייה מעבר לקו הירוק בירושלים: הבנייה מרעילה את האווירה, מרחיקה את ישראל מבני מבריתה ומעלה שאלות בנוגע למחויבותה לתהליך השלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר