יהודה גליק על הרס בית המחבל: "מקווה שזה ירתיע"

אמש אטמו כוחות הביטחון את ביתו של המחבל מועתז חיג'אזי שהתנקש ביהודה גליק, כשנה לאחר האירוע. גליק, לא מבקר את המערכת על העיכוב ומקווה שזה מה שימנע את הפיגוע הבא (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(גרשון אלינסון - פלאש90)

כוחות הביטחון אטמו את ביתו של המחבל מועתז אברהים ח'ליל חג'אזי, שניסה להתנקש בחייו של פעיל הימין יהודה גליק. בשיחה עם "כיכר השבת", בירך גליק על הפעולה והביע תקווה כי מחבלים אחרים ירתעו בעקבות כך.

"כל פעולה שכוחות הביטחון חושבים שהוא מועיל למנוע עוד הרג - מבורך בעיניי", אמר. "אני שמח שזה הכיוון ומאחל לכוחות הביטחון שימשיכו לפעול ביתר שאת לנטרל כל איום של טרור ולהכות באפס סובלנות, כדי למנוע שפך דם יהודי נוסף".

הפיגוע התרחש לפני כשנה ולגליק אין ביקורת כנגד מערכת הביטחון שנזכרה רק עתה להרוס את בית המחבל. "שירותי הביטחון רצו להרוס את הבית קודם לכן, אך כיוון שהבית נמצא בשטחי מדינת ישראל, הם היו צריכים לקבל אישור של גורמי החוק. בית המשפט דן בתיק הזה אך לא איפשר לצבא להרוס את הבית אלא רק לאטום את חדרו של המחבל".

"כוחות הביטחון עשו זאת במועד שהיה נראה להם מתאים. אני לא מבין בביטחון ושמח שזה קרה. כמובן שאני מקווה שזה ישמש כגורם הרתעה", הוסיף.

גליק ביקש, "לחזק את כוחות הביטחון בימים אלו ולתת להם גיבוי כדי שלא יפחדו לנקוט בשום צעד נגד גורמי הטרור. אנחנו מצפים מהם שלא יתנו לטרור להרים ראש".

לדעתך הריסת בתי מחבלים תגרום להרתעה?

"אני מקווה שאדם שחושב כרגע לתכנן פיגוע ואם הוא מצליח או שלא - ביתו ייהרס וכך משפחתו תפגע, הוא יחשוב פעמיים האם לבצע את זממו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר