נרצח הפיגוע הובא למנוחות

חמיו של הרב אברהם וואלעס הי"ד בהלוויה: הציונים הם הרוצחים

אלפים השתתפו במסע הלוויתו של הקדוש הרב אברהם וואלעס הי"ד שנרצח ע"י מחבל ערבי • חמיו הרב יעקב חנון תקף בחריפות בהספדו את הציונים והאשים אותם ברצח: "ההתגרות הזאת היא הגורמת לכל הצרות, הם אלו הגורמים בעקיפין לכל ההריגות ולכל השפיכות דמים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מיטת הנרצח הי"ד בהלוויה, אמש (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

אלפים השתתפו אמש (שני) במסע הלוויתו של הקדוש הרב אברהם וואלעס הי"ד שנרצח על-ידי מחבל ערבי, נהג דחפור, בשעה שפיקח על עבודות באתר הבנייה מטעם ארגון 'אתרא קדישא' .

קרא עוד:

במהלך ההלוויה הספידו בקול בוכים, גאב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי יצחק טוביה ווייס וכ"ק האדמו"ר מתולדות אהרון שנשא הספד קצר ומרגש דרך הטלפון ממקום שהותו בעיירה הינטרגלאם שבאוסטריה.

במסע ההלוויה השתתפו אלפי חסידים לצד כל שדרות הציבור שבאו לחלוק כבוד אחרון למנוח.

חמיו של הרב וואלעס, הרב יעקב חנון, הנמנה על קהל חסידי "משכנות הרועים", חסידות הנחשבת לקנאית וקיצונית, בחר להתמקד בהספדו באשמת הציונות במצב של רדיפת היהודים בארץ הקודש ודיבר על האיסור להתגרות באומות.

"ההתגרות הזאת היא הגורמת לכל הצרות. ‏אין לנו שייכות עמם", אמר הרב חנון, "מה זה 'אנחנו, אנחנו' הגאווה הזאת, 'אנחנו עשינו, אנחנו ניתחנו', כוחי ועוצם ידי ממש. זו אפיקורסות ומינות שחושבים שאפשר ללכת בכוח הזרוע".

"‏ובכלל", הוסיף הרב חנון בכאב: "כל המלחמות שלהם הינם באיסור. הם אלו הגורמים בעקיפין לכל ההריגות ולכל השפיכות דמים".

"הם מתגרים באומות", זעק הרב חנון והמשיך: "הם הרוצחים. רוצחי הנפש. שלא יודעים לומר 'שמע ישראל' רחמנא לצלן. כואב הלב לומר זאת אבל צריך לדעת שזו האמת וזו דרך התורה האמיתית".

הרב חנון המשיך לתקוף את הציונות כמי שאשמה בהרעת היחס מול המדינות הערביות וגרימת כל הצרות ואמר: "כל פסיעה ופסיעה, כל המלחמות שלהם, הינם באיסור ממש, דם יהודי ניגר, לא אכפת להם מדם יהודי, לא אכפת להם מכלום, הכל רק בכוח הזרוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר