מנהל התלמוד תורה בראיון: "נחמן ביטון היה ילד טהור ומיוחד"

ילדי הת"ת מתקשים לעכל את פטירתו הטראגית של הילד נחמן ביטון ז"ל בשריפה בביתו. מנהל הת"ת בראיון: "הוא היה ילד טהור ומיוחד, הוא קיבל הכי הרבה צ"לשים" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הילד נחמן ביטון ז"ל (צילום: משה איפרגן)

ימים אחדים אחרי אסון השריפה שבו הילד נחמן ביטון ז"ל בן ה-10 נשרף למוות, חבריו לכיתה עדיין מתקשים לעכל את גודל הטרגדיה, כמו גם הנהלת התלמוד תורה.

מנהל התלמוד תורה, הרב יחיאל קופציק, ספד לתלמידו, בשיחה עם "כיכר השבת": "הוא ילד טהור ומיוחד. מאיר פנים ומחייך. בתפקידי לא לימדתי אותו אך הייתי נכנס אל הכיתה פעם בשבוע והוא התלמיד שקיבל אצלי את הכי הרבה צל"שים בכיתה".

"נותרתי חייב לו את שני הפרסים שלא קיבל על צל"שים שהגיעו לו", מספר המנהל, "מה שאני ראיתי באופן אישי זו הייתה התפילה. הוא היה מסתכל בתוך הסידור, מצביע ועל המילים ומתפלל בכוונה".

המנהל אומר כי בעקבות האסון ישנם מעט תלמידים שנמצאים בחרדות. "ישנה התמודדות מקצועית, יש שירות פסיכולוגי וכן יועצת בית הספר. עד כמה שאפשר שוחחנו עם הילדים, הפרכנו את השמועות וסיפרנו בדיוק מה שאפשר לספר לילדים. דיברנו איתם על הרגשות והסברנו להם שהם יכולים להיפתח ושיש מי שמקשיב להם".

"הצוות המקצועי מגיב לאלו הילדים שמגיבים באופן חריג וישנם כאלה", אומר המנהל. לדבריו, "ישנם תלמידים שממש נמצאים בהיסטריה - בבכי חוזר. בכיתה שבה לומד אח המנוח ישנם כמה תלמידים הסובלים מחרדות".

"כמה הורים סיפרו לנו שילדיהם נמצאים בחרדה. שמעתי שאחד ההורים שבנו לא מוכן לישון לבד בחדר ומדובר בילד בכיתה ה'. אחרי שפתחנו לדבר על המחשבות והרגשות, ילדים פונים אלינו ואנחנו משתדלים לקבל החלטות טובות", הוסיף המנהל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר