מנהל החיידר

לאחר מחלה קשה: הרב דוד ברויער ז"ל

אבל בעיר בני ברק עם פטירתו, לאחר מחלה קשה, של הרב דוד ברויער זצ"ל, מנהל תלמוד תורה 'תורת אמת' בעיר, וממנהלי איגוד הת"תים, והוא בן 83 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרב דוד ברויער ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל בעיר בני ברק לאחר שהערב (שלישי) נפטר לאחר מחלה קשה הרב דוד ברויער זצ"ל, מנהל תלמוד תורה 'תורת אמת' בעיר, וממנהלי איגוד הת"תים, והוא בן 83 בפטירתו.

המנוח למד בבחרותו בישיבת באר יעקב, שם היה תלמיד מובהק לרבותיו הרבנים הגאונים המשגיח רבי שלמה וולבה זצ"ל וראש הישיבה רבי משה שמואל שפירא זצ"ל. בהגיעו לפרקו נישא לבת הרב זאב לנג ז"ל, ממקימי ישיבת קול תורה בירושלים.

במשך שנותיו זכה להקים מניין מיוחד עבור בוגרי הישיבה בבני ברק, שם אף שימש כבעל תפילה בימים הנוראים כאשר בנוסף היה נוהג להתפלל בקביעות בבית הכנסת 'בית יחיאל' בעיר, שם היה גם שוקד על תלמודו במשך שעות רבות ובהתמדה גדולה.

רבי דוד ז"ל אף היה ידוע כאיש חסד גדול, בכך שהוא היה בעל גמ"ח גדול, דרכו עזר וסייע רבות מהבחינה הכספית לקרבים מתושבי בני ברק, ואף למוסדות שונים שהיו זקוקים לעיתים לעזרה.

בפטירתו הותיר אחריו המנוח את בנו הרב אברהם ברויער, ואת חתניו, הרב עזריאל מונק, הרב שאול פלק, הרב שלמה קלמן, הרב פנחס פרקש, והרב חיים אדלר, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה.

הלווייתו יצאה הערב מביתו שברחוב רבי עקיבא בבני ברק לבית ההלוויות שמגר בירושלים, ומשם להר הזיתים, שם יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר