הלווית הגננת שנדבקה בנגיף

"לאה, לאה. אין לי מה לומר": ההספד קורע הלב של האלמן

מאות בני אדם הלכו אמש אחר מיטתה של מרת לאה קירשבוים ע"ה, הגננת בת ה-43 ממודיעין עילית שחלתה בקורונה ונפטרה; כך נראו ההספד של בעלה אלי וה'קדיש' של שלושת היתומים. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כך נפרד האלמן הטרי (צילום: איתמר קירשבוים)

במודיעין עילית ליוו אמש (מוצ"ש) מאות בני אדם למנוחות את מרת לאה קירשבוים ע"ה, מהגננות האהובות בעיר, שנדבקה בקורונה ונפטרה בגיל 43.

כזכור, בשבת האחרונה הסתלקה לאה לעולמה, בתום שבוע וחצי בלבד של התמודדות עם הנגיף, שתקף אותה באופן קשה ככל הנראה בשל מחלה כרונית כלשהי.

כמה שעות לאחר מכן, בהלוויתה שיצאה מביתה שברחוב קצות החושן, נפרדו ממנה בבכי ובכאב עצום בני המשפחה והמכרים מהקהילה.

מרת לאה קירשבוים ע"ה (צילום משפחתי)

בין הסופדים, היו ראש ישיבת נתיבות חכמה בה לומד אחד היתומים, הגאון רבי דניאל וולפסון, רב שכונת קצות החושן הגאון רבי משה ריזל וחמיה של המנוחה הרב שמעון קירשבוים.

כאשר נקרא האלמן הטרי הרב אלי קירשבוים להיפרד מאשתו, הוא התקשה לדבר, והצליח לומר רק זאת: "'ושם אשה גדולה'. לאהל'ה, אין לי מה לומר. את פשוט גדולה, ב'מידות' ובצדקה. כל דבר שנגעת, היה פשוט גדול".

"אין לי מילים. אני רק מבקש סליחה, אם לא התנהגתי כראוי. תמיד אמרת שאת לא צריכה ורוצה כלום, רק דאגת לי ולילדים. נוחי בשלום", סיים הרב קירשבוים את דבריו הקצרים, שנאמרו תוך בכי מתמשך.

כמה מן ההספדים ו'קדיש' הילדים (צילום: איתמר קירשבוים)

אחרי אמירת ה'קדיש' על ידי שלושת הבנים, יצא מסע הלוויה לדרכו, אל בית העלמין ירקון, שם בחלקת 'סגולה' נטמנה מרת לאה קירשבוים ע"ה למנוחת עולמים.

המנוחה הותירה אחריה את הוריה הרב יצחק ומרת שרה דונט ממודיעין עילית (בעבר משכונת סנהדריה בירושלים), אחיה ואחיותיה, בעלה ר' אליעזר ראש כולל 'אחוות תורה' ואיש עסקים ושלושת הבנים היתומים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר