ההספד המלא | צפו

הגר"מ צדקה: "הרב זכה למה שאף אחד לא זכה ממשה רבינו"

ראש ישיבת פורת יוסף הגאון רבי משה צדקה, ידידו ורעו של ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל עשרות בשנים, היה ראשון הסופדים בהלוויה | "אוי לנו כי פנה היום. אוי לנו שהתפילות של עם ישראל לא נענו" | צפו בהספד המלא (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הגר"מ צדקה (צילום: שיא לייב)

ראש ישיבת פורת יוסף, הגאון רבי משה צדקה, היה ראשון המספידים היום (שני) בהלוויתו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן זצוק"ל, שהחלה בישיבת פורת יוסף בשכונת גאולה בירושלים.

הגר"מ צדקה אמר בפתח הספדו: "במוצאי שבת שמענו על מצבו הקשה של הרב, אוי לנו כי פנה היום. אוי לנו שהתפילות של עם ישראל לא נענו.

"אוי לנו שהעבירות של כולנו גרמו לכך שהתפילות שלנו לא התקבלו. זכה הרב עליו השלום מה שלא זכה אף אחד מלבד משה רבנו, שכל ישראל עמדו על רגליהם ויתפללו. הרב עשה בשעתו האחרונה מה שאף אחד אחר לא עשה.

"עלינו לדעת שלא הפסדנו מכך שהתפללנו. הרב ע"ה היה השמש שהאיר את העולם. השמש שמאירה גם לירח ולעולם כולו. הרב מסר את נפשו בשביל בחורי ישראל".

"אני זוכר", המשיך הגר"מ להספיד, "שהוא התחיל לבכות ולהוריד דמעות באסיפה שהתקיימה לטובת בחורי הישיבות, ולכן אנחנו פונים אליכם בחורי ישראל שתמשיכו בדרכו של הרב שהתנגד בכל כוחו שבחורים יחזיקו מכשירים טמאים. מי שרוצה לגרום נחת רוח לרב למעלה בשמיים, שיקבל על עצמו לשבור את הטלפון ולשמור עצמו מהיצר הרע ומניסיונות הדור".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר