"תנו לשרים שלנו 'ב.מ.וו.' מגיע להם!"

"ראש הממשלה מתכונן לפתוח את ישיבת הממשלה כשלפתע נכנס השר לענייני הפגנות האזרחים, ראש הממשלה נועץ בו מבט קשה, שוב איחרת? מה אפשר לעשות עונה השר, הרכב מודל 95' שקיבלנו על מנת לרצות את האזרחים שוב נתקע בקסטל". נשמע הזוי? אריק נבון חושב שמגיע לשרים שלנו לנסוע ברכבי שרד. (מאמרים)

אריק נבון | כיכר השבת |
b.m.w (צילום: יח"צ)

יום א, הכנסת, ירושלים.

ראש הממשלה מתכונן לפתוח את ישיבת הממשלה כשלפתע נכנס השר לענייני הפגנות האזרחים, ראש הממשלה נועץ בו מבט קשה, שוב איחרת? מה אפשר לעשות עונה השר, הרכב מודל 95' שקיבלנו על מנת לרצות את האזרחים שוב נתקע בקסטל.

ואתה? פונה ראש הממשלה אל שר הדלק, שמעתי שהגעת ברכב שיוצר אחרי שנת 05, מה יש לך לומר על כך? אדוני ראש הממשלה עונה כבוד השר, תבין בבקשה, חמותי נסעה לחו"ל והשאירה לי את הרכב לשבוע. לא מעניין אותי עונה ראש הממשלה, אם תפרוץ שוב מחאה היא תהיה באשמתך המלאה ואתה תישא בתוצאות.

נשמע הזוי?

המדינה הזדעזעה כאשר נודע כי השרים עומדים לקבל רכבים מסוג b.m.w. כל מושכי הקולמוס חידדו את עטיהם ויצאו במחאות בקול שבר ויללה ובתוך מספר שעות הודיע שר האוצר כי ישקול מחדש את המכרז ובמכרז הבא ידרוש כי הרכבים לא יוגדרו כ"רכבי פאר".

רבותי השתגענו.

אנחנו צריכים ורוצים אנשים איכותיים בכנסת, אנשים שיכבדו את המדינה ויסעו ברכבים ויקבלו משכורת המתאימה למעמדם, חלק מהשרים יכולים כבר היום לתפוס עמדה בכירה במשק הישראלי ויכפילו ואף ישלישו את המשכורת וישדרגו את הרכב אותו הם מקבלים מהמדינה.

ניקח לדוגמא את שר הביטחון, כרמטכ"ל לשעבר הוא כבר עמד בראש חברה שהעניקה לו תנאים מפליגים, כל אלוף הפורש מצה"ל מקבל מיד משרה נחשקת, ואותם, כן אותם אנחנו צריכים בכנסת.

נכון, אפשר ומוצדק למתוח ביקורת על כמות השרים בממשלה, אך מי שכבר שם מגיעים לו תנאים משופרים על מנת שאנשים מובחרים ירצו להגיע לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר