אם הילד בעל הפנים המעוותות: "הוא מתוק בדיוק כמו הילד שלכם"

בנה בן השלוש של אליס אן מייר סובל ממחלה נדירה שבגללה התעוותו פניו. פוסט מרגש של אמו שקרא לא לפגוע בו בגלל מראהו כבש את הרשתות החברתיות בתחילת החודש (משפחה)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום מסך, מתוך הבלוג של אליס אן מייר)

אליס אן מייר, אם לשלושה ילדים בהם אחד הסובל מתסמונת נדירה הגורמת לעיוותים בפניו, פרסמה פוסט מרגש בבלוג שלה שזכה לשיתופים רבים ברשתות החברתיות. בפוסט המרגש הסבירה האם לגולשים הרבים כי בנה, למרות מראה פניו, אינו מפחיד אלא בסך הכל "ילד קטן ומתוק כמו הילד שלכם".

ג'יימסו בן השלוש סובל כאמור ממחלה נדירה ששמה קרניוסינוזטוזיס, היא גורמת להפרעה בגדילת המוח, וכן לעיוות בעצמות הראש הסובבות את המוח. אמו כתבה כי עם הזמן תדע משפחתו מה חומרת המקרה וכיצד ניתן להתמודד איתו, אך עד אז, "נותר לנו רק לאהוב אותו, לצפות בו גדל וליהנות מהשהייה במחיצתו".

מה הוביל את אליס לפרסם את הפוסט המרגש ולחשוף את בעייתו של בנה לרבים מסביב לעולם? "היו כמה היתקלויות בתקופה האחרונה שהובילו אותי לכתוב את הדברים האלה" כתבה האם בבלוג שלה, "המסר שלי מיועד לכל הילדים שצוחקים ולועגים להם".

לדבריה, אין לה שום דבר כנגד הורים לילדים מקניטים או הילדים עצמם, "אני מבינה עד כמה מביך שהילד שלך מתנהג בצורה של רשעות כלפי ילד אחר, אני מקווה שההורים יעשו יותר בכדי לתקן את המצב". אליס הוסיפה כי "זה מאוד מכאיב, זו תהיה מנת חלקו של ילדי למשך כל ימי חייו".

"גם אני הייתי במצב שילד אמר משהו לא במקום" חוזרת האם ומגדישה כי אין לה משהו כנגד הורי הילדים, "אני מבינה ומכירה את המבוכה. הילדים לא אשמים". לדבריה: "הילדים מחונכים מגיל קטן לשים לב לדבר השונה, זה בסדר, ככה מבחינים בין דברים"...

בשלב זה הגיעה בקשתה של אליס מההורים שקראו את הפוסט: "אם אתם הורים לילד שאמר על ילד אחר שהוא נראה מצחיק או מפחיד, את תגידו 'זה לא יפה', האמירה שלכם רק תגביר את הבידוד של הילד שלי עוד יותר. במקום זה תגידו 'אנחנו בטוחים שהוא ילד נחמד', תנסו להכיר אותו".

"הבן שלי לא נושך, אני מבטיחה" סיימה האם את הפוסט המרגש, "הוא מתוק ועושה בלאגן בדיוק כמו הילד שלכם"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר