גיא דיין הגיב לביקורת ב'כיכר השבת': "אין לי ברירה, זו הפרנסה שלי"

הכדורגלן גיא דיין, שעורר סערה לאחר שחבש כיפה כאות הודאה לבורא על שער שהבקיע, הגיב לדברי הביקורת ב'כיכר' על כך שהמשחק נערך בשבת, ואמר: "אין לי ברירה, זו הפרנסה שלי" (ברנז'ה)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

שחקו הכדורגל גיא דיין, שהבקיע שער בשבת שעברה והחליט לחבוש כיפה כאות הודאה לבורא עולם, הגיב בראיון בסוף השבוע לעיתון 'הארץ' לדברי הביקורת שהופיעו ב'כיכר השבת' על האקט אותו ביצע במשחק שנערך תוך גרימת חילול שבת.

דיין ציין כי הוא נמצא לא מעט ב'כיכר השבת': "אני הרבה באתר הזה, אני נמצא שם הרבה" אמר, והתייחס גם לדברי הביקורת באומרו כי אין לו ברירה מלבד לשחק בשבת.

לדבריו של דיין: "לצערנו אנחנו חיים בעולם שבו כדורגל משוחק בשבת, אז אין לי ברירה, זו הפרנסה שלי כרגע ואין מה לעשות".

במענה לשאלה האם הוא רואה באקט חבישת הכיפה כניסיון לכפר על חילול שבת אמר דיין: "בכלל לא, זה קודם כל אינסטינקט, להגיד תודה, לא צריך כפרה, כפרה עושים בכיפור" אמר.

דיין אמר עוד כי "אולי בעתיד הכדורגל ישתנה ליום ראשון, כמו שכולם מחכים לזה", לדבריו: "אני משחק הרבה שנים, בליגת העל כמעט שש שנים, ורוב השחקנים ששיחקתי איתם מעדיפים שזה יהיה ביום ראשון".

כזכור, בדיווח על אקט חבישת הכיפה שביצע דיין נכתב, כי "בורא עולם אגב, היה שמח קצת יותר אילו המשחק לא היה נערך בסמוך לשבת וגורר בצלו את חילול יום המנוחה, אולם דיין ככה"נ העדיף להסתפק בתודה סמלית לבורא, ולא במשהו גדול יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר