שרון כידון מתקרב לדת? "ברגעים של הרע חיפשתי פתרונות משמיים"

מנחת התוכנית הכלכלית של 'רשת', שרון כידון מתקרבת לדת? • בראיון למגזין 'נשים' של מעריב היא מספרת על הקשר שלה עם הדת והרבנים: "ברגעים של הרע חיפשתי פתרון משמיים" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שרון כידון (צילום: צילום מסך מתוך אתר התוכנית)

מגישת תוכנית הכלכלה שרון כידון, המגישה את תוכנית 'רשת כלכלית' בזכיינית רשת ערוץ 2, מספרת על יחסיה עם הרבנים החרדים, ועל התקרבותה לדת.

כידון שהחלה להתקרב לדת לאחר שריפת ענק שפרצה בביתה כתוצאה מקצר חשמלי, דיברה על ההשלכות של האירוע על חייה, "אני אדם חילוני, אבל כמו כולם גם אני מאמינה ומתחברת למקומות של דת ומסורת, וברגעים האלו של הרע, חיפשתי פתרונות מהשמיים" ספרה כידון בראיון למגזין 'נשים' של מעריב.

כידון התקרבה מאוד לחצרו של הרב יעקב איפרגן - 'הרנטגן', בראיון הסבירה כידון את הקשר המיוחד שלה איתו: "באתי להתייעץ עם הרב, והתופעה והאיש עניינו אותי. נוצרו בינינו יחסי אמון והוא נתן לי להיכנס לחצר שלו ולתעד דברים שקרו שם, עד אז חיפשתי את דרכי".

"כל החצרות הגדולות של הרבנים שאנחנו מכירים, כמו פינטו, איפרגן או אבוחצירא, וגם בחצרות הרבנים האשכנזים, ניתן למצוא אנשים בעלי כוח פוליטי, ציבורי, חוקי או עסקי" הוסיפה מגישת תוכנית הכלכלה שרון כידון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות