היום שאחרי נתי לסרי: חיים ביטון מונה למנכ"ל ש"ס

לאחר סיום תפקיד המנכ"ל הקודם נתי לסרי, מונה חיים ביטון באופן רשמי לתפקיד מנכ"ל תנועת ש"ס. ביטון, אב לחמישה, ימשיך לשמש במקביל כראש לשכתו של אריה דרעי (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים ביון לצד אריה דרעי (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: יום אחרי פיטורי מנכ"ל ש"ס נתי לסרי, מונה הערב (ראשון) חיים ביטון לתפקיד באופן רשמי.

הצעד היה צפוי, זה כבר מספר חודשים שביטון - ראש לשכתו של אריה דרעי משמש כמנכ"ל ש"ס בפועל ללא התואר, הערב - לאחר שאמש הודיע נתי לסרי על סיום תפקידו - מונה ביטון באופן רשמי לתפקיד המנכ"ל. ביטון יכהן בתפקיד במקביל לתפקידו כראש לשכתו של דרעי.

בשיחה עם 'כיכר השבת" אמר הערב ביטון: "אני מודה ליו"ר התנועה אריה דרעי שראה בי כמתאים לתפקיד זה. עבורי זה אתגר וכבוד גדול לעבוד לצידו של מחולל המהפכה. אני מקבל את התפקיד בכובד ראש ובבחינת "לא שררה אני נוטל אלא עבדות".

ביטון הוסיף ואמר: "אני רואה בראש סדר העדיפות של תפקידי ליצור קשר עמוק ויציב בין הציבור לבין הנציגים וביניהם להנהלת התנועה ולמוסדות התנועה הקדושה".

המנכ"ל החדש הודה למנכ"ל היוצא ואמר: "אני מודה לקודמי בתפקיד על עבודתו המסורה בתנועה ועל שיתוף הפעולה המלא בחודשים האחרונים ויהי רצון שחפץ ד' בידינו יצליח ושנזכה להחזיר עטרה ליושנה תחת הנהגתם של מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה".

חיים ביטון (35) אב לחמישה ובוגר ישיבת עטרת ישראל. בשנת 2001 מונה כסמנכ"ל למוסדות 'מגדל אור' ולאחר שנתיים מונה למנכ"ל למשך 11 שנים. במשך השנים האחרונות ניהל שתי מערכות בחירות, אחת לכנסת ואחת מוניציפלית.

בעת חזרתו של דרעי לפוליטיקה נקרא אל הדגל לנהל את מערכת הבחירות לכנסת, ולפני 7 חודשים מונה לראש לשכתו של דרעי.

כזכור, אמש שלח קודמו, נתי לסרי, מכתב לפעילי התנועה בו הוא הודיע על סיום תפקידו באופן רשמי: "בימים הקרובים על פי החלטת מכובדינו יו"ר התנועה הרב אריה דרעי אסיים את תפקידי זה" כתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר