דרעי מסנכרן, אבוטבול תורם

נתי לסרי מסייר, זביחי מחתן ומאחד, ינקי דרעי מנסכרן מידע, שאול חיון בטבריה, אבוטבול תורם לחם, אלי דדון מחתן, בוסו מסיים מסכת ויהודה אבידן מסתודד. הפיסטוקים (ברנז'ה)

אפרים גלעד | כיכר השבת |
מרחיבים. לסרי וברקת (צילומים: יום ליום)

* נתי לסרי, יו"ר ש"ס בעיריית ירושלים, לא מפסיק לעבוד. השבוע הוא נצפה בעין המדור בסיור פרויקטים ברחבי הבירה מטעם חברת מוריה, ביחד עם ראש העיר ניר ברקת. אם זה ממש מעניין אתכם, שווי הפרויקטים נאמד בכמה מאות מיליוני שקלים בלבד, ובניהם הרחבת כביש בגין. קטן על הירושלמים.

* אל אולמי כתר הרימון בבני ברק, הגיעו נכבדים רבים לשמוח בשמחת נישואי ביתו של הרב שלמה זביחי, ראש מוסדות תפארת רפאל, ורבה של העדה המשהדית. זכו בחמשה קולות: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, הגאון רבי ישראל מאיר לאו, הגאון רבי יהודה דרעי, הגאון רבי מיכאל לסרי, יו"ר ש"ס אריה דרעי וחברי הכנסת של התנועה הקדושה, וכן מכובדים נוספים.

* עיני המדור הגיעו לסדר את הארנונה בעיריית בני ברק, וצפו לפתע בינקי דרעי, יו"ר הלשכה לפניות הציבור הארצית של ש"ס, שהגיע במיוחד למקום, בכדי לסנכרן מידע ולעזור לאלה שפנו לחברי הסיעה המקומית בבקשת סיוע. דרעי אף נפגש עם ראש העיר חנוך זייברט, והצליח להיתפס בעדשת המדור.

* במהלך מסע חיזוק מיוחד בקהילות הספרדיות ברובעי ניו יורק, קפץ הגאון רבי מרדכי מלכה, רבה של העיר אלעד, לציונו של האדמו"ר מלובאוויטש זצוק"ל, והעתיר בתפילה להצלחת תושבי עירו. העיניים של המדור שאוהבות במיוחד את רובע קיוונס, מיהרו ללבוש מעיל מחמם ולתעד בשבילכם.

* מי שחיפש בשבת האחרונה את הזמר והבדרן שאול חיון, ולא מצא אותו בבני ברק, אז הנה הסיבה האמתית לאן הוא נעלם: חיון לקח את המשפחה, והצפין עד למלון כינר, בכדי לשמח את מתנדבי ארגון "איחוד הצלה" סניף בני ברק. הבעיה: שאול ניסה להגביר את קולו בליל שבת, אבל בקושי שמעו אותו, מרוב כמות המתנדבים שהיו במקום. אז הוא זז כל רגע לצד אחר כדי שכולם ישמעו אותו. זה עזר בערך. ויש גם תמונה.

* בארגון "בית לחם יהודה" הופתעו השבוע לקבל שיחת טלפון מפתיעה. על הקו: ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, שהחליט לתרום ח"י כיכרות לחם וחלב, כסגולת החפץ חיים זיע"א. הבקשה: "תרשמו שהעניים בעצמם יתפללו להצלחת משה בן ורדה במערכת הבחירות הקרובה"...

* ובזמן שאבוטבול תרם, הנכד שלו חגג שלוש שנים. האב המאושר עלה אל לשכת הראש"ל הגר"א בקשי דורון ביחד עם הילד הפעוט, והראש"ל גזז לו את שערותיו הראשונות. ויש גם תמונה.

* אל אולמי הדודאים בבני ברק, הגיעו נכבדים רבים לשמוח בשמחת נישואי בתו של אליהו דדון, יו"ר ש"ס בעיר וסגן ראש העיר. שמחו את הזוג המאושר: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, הגאון רבי שלמה בן שמעון, הגאון רבי שלמה מחפוד, הגאון רבי נתנאל זכריהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי, ח"כ משולם נהרי, ח"כ אריאל אטיאס, חברי מועצת העיר בני ברק ונכבדים נוספים.

* יומיים לפני שהטמינו לו מטען ברכבו, השתתף יו"ר ש"ס בפתח תקווה אוריאל בוסו, בסיום מסכת במדרשה לנוער בסיכון. סיים את המסכת: המדריך משה בן נאים, אחיינו של דרעי.

* ואחיו של בוסו, מנכ"ל הרשת יוסף בוסו, חגג השבוע את שמחת האירוסין לבנו באולמי שערי העיר בירושלים. בעין המדור נצפה האח השלישי יהודה אבידן מסתודד במשך דקות ארוכות עם יו"ר ש"ס אריה דרעי.

* משהו טוב עובר על תחנת הרדיו קול חי: מאז שאיש הרדיו השדר דוד חכם עבר לתחנה, החלה התעוררות לטובה בתחנה, הכוללת את שידורי המהפכה, והגשת תוכניות מוזיקה על ידי אומנים מזרחיים. השבוע נצפה בעין המדור הזמר בני אלבז, כשהוא מגיש את התוכנית "השירים שאהבנו", ומרים את האולפן.

* פינת המזל"טים: ליו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי, לרגל הולדת הנכד. לאיש והמיקרופון אלעד כהן מרדיו קול חי, לרגל הולדת הבת בשעה טובה. ירבו שמחות בישראל. שבת שלום וחודש טוב.

מרחיבים. לסרי וברקת
הרב של הפרסים. בחתונת זביחי (צילום: יוסף חיים בן ציון, חדשות 24)
עוזר לבני ברקים. דרעי וראש העיר
מעיל מחמם. הרב מלכה מעתיר בתפילה
הגביר את הקול. חיון
גזז. הראש"ל הגר"א בקשי דורון
חיתן. בחתונת בת הרב דדון (צילום: יעקב כהן)
סיים. בוסו במדרשיה
האח השלישי. אבידן ודרעי
הוא זכאי. אלבז באולפן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר