אביב גפן: אם הבן שלי יחזור בתשובה - אתמוך בו

בראיון שהעניק השבוע אמר הזמר אביב גפן המסמל יותר מכל את החילוניות כי במידה ובנו יחזור בתשובה מתוך חוזק באלוקים, הוא יתמוך בו. והייתה גם ביקורת על אביתר בנאי (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אביב גפן, ארכיון (צילום: פלאש 90)

הזמר אביב גפן, אחד מסמליה של החילוניות בישראל, הצהיר במהלך ראיון שהעניק לאתר וואלה! כי אם בנו יחזור בתשובה - הוא יתמוך בו. הוא סיפר גם על שיחה שקיים עם מתמודד דתי במסגרת תכנית "דה וויס" בה הוא משמש כמנטור וצפויה להיות משודרת בתקופה הקרובה בזכיינית "רשת"

"אם הוא ימצא את התשובה שלו מתוך חוזק באלוקים - אני אתמוך בו" אמר גפן במהלך ראיון שהעניק לכתב האתר אסף וייס. גפן בתייחס גם לחזרה בתשובה של הזמר אביתר בנאי, "זה עדיין עולם מאוד מצומצם" אמר בהתייחסו לעולם שנמצא בפני ילדיו של בנאי. "זה לא בסדר, אין להם את האפשרות לבחור. הוא בא ממקום שהוא ראה הכל. הילדים שלו יראו עולם נורא מצומצם".

במהלך העונה הקודמת של תכנית השירה "The Voice" בה משמש גפן כמנטור, ביקר גפן בבית כנסת בישוב ניר גלים, בו התגוררה צעירה ממשפחה דתית שהשתתפה בתכנית. בזמן הביקור בבית הכנסת, ביקש גפן לחבוש כיפה, ואז הפתיע כשגילה כי הוא מקנא בבני אדם מאמינים: "תדעי לך שאני מקנא בך, ועכשיו בלי הומור וגם בלי ציניות, אני מקנא במי שמאמין, ומאמין במשהו גדול יותר" אמר גפן.

"זה מקסים בעיני" אמר גפן שהוסיף כי הוא מקווה לחוש הארה שתהפוך אותו גם כן לאדם מאמין "אני מחכה לרגע שיהיה לי איזה הארה, זה עוד לא קרה לי, ואני בלי ציניות, זה מבאס. כשיקרה לי הרגע הזה, יקרה גם משהו נורא עצוב אצלי, שאני אבין שאני לא אלוקים".

בקטע שלא פורסם בתכנית אמר גפן למתמודדת הדתייה: "את רואה משהו שאני לא רואה. אני כן יהודי, יש לי אמא שלמדה בבית ספר דתי, אני קרוב לזה אני מדבר על זה. מכיר את התנ"ך ואת התורה, מחכה לרגע שתהיה לי איזושהי הארה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר