עוגת אבוטבול

האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בציון הרשב"י, מרגי ללא משקפיים ושומר על כושר, אמסלם מתחבר לשורשים, משה לאון במסעדה והעוגה של משה אבוטבול • הפיסטוקים (ברנז'ה)

אפרים גלעד | כיכר השבת |
עוגת אבוטבול (צילומים: יום ליום)

* אל ציונו של רבי שמעון בר יוחאי זיע"א במירון, הגיע אמש כ"ק האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא מנהריה, כדי להעתיר בתפילה סמוך ליום ההילולה של רשב"י. המדור מיהר להצטרף לתפילה, אך לא הספיק לתעד.

* מבקרי משכן הכנסת מיהרו ללחוש למדור בשקט, כי חבר הכנסת יעקב מרגי, החליט להיפטר מהמשקפיים באמצעות ניתוח לייזר. המדור החליט לבדוק בעצמו, נכנס לחדר הישיבות של תנועת ש"ס, ואכן הצליח לפסטק את מרגי ללא המשקף. ויש גם תמונה.

* ואותו מרגי החליט לשמור קצת על הכושר, אז הוא יצא ביחד עם כמה חברים מהמשכן למגרש כדורגל סמוך לכנסת, עטה עליו בגדים ספורטיביים, תפס את הכדור ובעט אותו לכיוון השער. המדור הביא פיצוחים, ועודד אותו מהיציע

* חבר מועצת העיר אשדוד מטעם ש"ס העונה לשם אבי אמסלם, החליט להתחבר קצת לשורשים המרוקאיים שלו, אז הוא קנה כרטיס, עלה על כנפי המטוס, וטס לעבר מרוקו. המדור איבד את הדרכון, והספיק לתעד אותו רק בשדה התעופה.

* ראשון האחרון: אל מסעדת "לחם בשר" בנמל תל אביב, מגיע אורח נכבד ביחד עם פמליה, ומתיישב מסביב לשולחן. הוא מדגיש למלצר שהוא בדיאטה, ומזמין רק אוכל בריא. המלצר מבקש להוציא חשבונית, ושואל אותו לשמו. "משה לאון", הוא עונה לו, משאיר טיפ והולך.

* אם התפלאתם למה הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף לא מסר השבוע את שיעורו הקבוע בלוויין, הנה התשובה: הראש"ל יצא למסע חיזוק יהודי התפוצות בשבוע האחרון, כשאת מסעו הוא החל בניו יורק, ומשם הוא צפוי להמשיך השבוע למיאמי.

* עדיין בניו יורק: אל רובע קווינס הגיעו נכבדים רבים להשתתף בשמחת ברית המילה לבנו של החזן הראשי של קהילת "אנשי שלום", עמנואל פרטוש. כובד בסנדקאות: האבא משה פרטוש שהגיע במיוחד מישראל. ויקרא שמו בישראל: מאור משה. ההפתעה: התינוק הולבש במהלך הברית בגלימה הדומה לגלימתו של מרן זצוק"ל... עוד השתתפו באירוע: הגאון אב בית הדין רבי אליהו בן חיים, רבני הקהילות, חזנים וראשי קהילות.

* קהל רב רבנים ונכבדים רבים הגיעו להשתתף בעצרת במלאת השבעה לפטירת הרבנית מרגלית טולדאנו ע"ה. עוררו את הקהל: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון, יו"ר ש"ס אריה דרעי, רבנים ואישי ציבור נספים.

* רביעי שעבר: החברים של משה אבוטבול החליטו להפתיע אותו, והכינו לו עוגה עם התמונה שלו. המדור זכה לקבל רק תמונה, למרות שציפה לחתיכה מהעוגה...

* פינת המזל"טים: לאבי בלומנטל, לרגל הולדת בנו. לחבר הכנסת משולם נהרי (קצת באיחור) לרגל יום הולדתו ה-63. ירבו שמחות בישראל. שבת שלום.

רואה שש שש. מרגי ללא המשקף (צילום: מדורת השבט)
מתחבר לשורשים. אמסלם
זה הקטן גדול יהיה. בברית למשפחת פרטוש
עוררו את הקהל. הרבנים בעצרת (צילום: יוסף חיים בן ציון - חדשות 24)
דרעי בעצרת (צילום: יוסף חיים בן ציון - חדשות 24)
עוגת משה. העוגה של אבוטבול

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר