"תתפללו": עיתונאים וזמרים חרדים מתגייסים למען החטופים

אנשי תקשורת וזמרים משתפים ברשתות החברתיות בתחושותיהם בעקבות חטיפת שלושת תלמידי הישיבה לצד קריאה לציבור להרבות בתפילה לשחרור המהיר (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ליפא שמעלצר למען החטופים (צילום: פייסבוק)

מאז פיגוע חטיפת שלושת תלמידי הישיבה, לא מעט אנשי תקשורת, זמרים ואישי ציבור, משתפים ברשתות החברתיות את תחושותיהם ומבקשים מהציבור להעתיר בתפילה לשחרורם.

העיתונאי, יאיר אטינגר, כתב לענייני חרדים בעיתון 'הארץ', העלה אתמול (ראשון) שלוש תמונות בהן נראים אזרחים יושבים בבית קפה בירושלים. לצד זאת כתב אטינגר ביקורת: "זעזוע מהבועה הירושלמית המנותקת! בתי הקפה והחמארות בשוק מחנה יהודה מלאים בליינים ובוהמיינים! ועוד ביום כזה".

מני גירא-שוורץ, עיתונאי ופרשן חרדי מבית "הקול החרדי", צירף במוצאי שבת סרטון מהתפילה שנערכה בבית-הכנסת 'היזדים' באותו הערב עם הראשל"צ, הגאון רבי יצחק יוסף, וכתב: "מתפללים עבור שלושת החטופים. שימצאו במהרה. המצב לא פשוט. זקוקים לישועה. אין קצה חוט".

ינקי דרעי, יו"ר פניות הציבור במפלגת ש"ס, כתב" "אלוקים שבשמים שמור על חיילי צה"ל באשר הם! שיחזירו את החטופים הביתה בשלום אמן!", לצד תמונה בה נראים חיילים קרביים חמושים מפטרלים בחברון. שעות אחר-כך העלה דרעי סטטוס נוסף בו כתב "מחזיקים אצבעות לצה"ל וכוחות הביטחון!".

עקיבא נוביק, כתב "ידיעות אחרונות" שיתף את אוהדיו בפייסבוק בשיחה בין שניים מהציונות הדתית, לה האזין: "חבריו של אייל יפרח לישיבה מארגנים כעת עצרת תפילה בכותל. זכיתי להיות עד לדו שיח בין שניים מהם: 'תסמס לבנט שיארגן הסעות'. 'ניסיתי. אומרים שהוא בישיבת קבינט'. 'אז שיצא דקה. ממילא לא באמת מתייעצים אתו שם. לפחות שיועיל לתפילה'". נוביק סיכם וכתב כי השיחה הזו היא - 40 שנות ציונות דתית. סיכום ביניים".

הזמר ליפא שמעלצר העלה שתי תמונות שלו, האחת בה הוא מחזיק באייפד עם מידע על החטופים, לצד זה כתב: "אין מילים שתוכלנה להבין את הרגשות העמוקים ביותר שלנו על שלושת הצדיקים ובני משפחותיהם". בתמונה נוספת הוא כתב: "להחזיר את הילד שלנו".

הזמר יניב בן משיח פרסם תמונה של שלושת החטופים עם שמותיהם לתפילה, מקום מגוריהם ומקום לימודם, וכתב "הם בסך הכול ילדים תמימים וטהורים, תחזירו אותם!!!".

הזמר גד אלבז פרסם תמונה של שלושה ילדים שאת גופם לא ניתן לראות, לצד דגל ישראל ובה נכתב: "החזירו את הילדים הביתה".

גם הזמר ישי לפידות פרסם תמונה ברשת החברתית אינסטגרם בה נראית ילדה המחזיקה שלט שבו נכתב "החזירו את הילדים הביתה!", לצד זה כתב לפידות "תפילות".

השדרן עמירם בן לולו, מגיש תוכנית "המבוקשים" ברדיו "קול ברמה" כתב ברשת החברתית פייסבוק: "בתקווה שכבר היום נקבל את פני יקירנו הנמצאים בצרה ובשביה!".

יוסי לחיאני מרדיו "גלי ישראל" כתב "גם הפינה של חדשות המוזיקה בהגשתי ברדיו גלי ישראל בוטלה השבוע עקב המצב הכואב"!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות