אביו של העיתונאי קובי נחשוני: "אני דואג ומתפלל לשלומו של בני"

אחד מאלפי המילואימניקים שגויסו ל'צוק איתן' הוא העיתונאי קובי נחשוני. אביו ואמו מספרים על התחושות: " אנחנו מכירים את חוסנו הפנימי והרוחני. מתפללים שישוב בשלום" (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
קובי נחשוני (צילום: שלומי כהן כיכר השבת)

עשרות אלפי חיילי מילואים גויסו למבצע "צוק איתן" ורבים מהם עושים כעת את דרכם בתוככי רצועת עזה, תוך כדי דאגה של כל עם ישראל, וההורים, הנשים והילדים של הלוחמים. אחד מהם הוא קובי נחשוני - בן 33 עיתונאי ynet שלמד בישיבות 'היישוב' ו'כרם ביבנה' ובמסגרת ההסדר התגייס כלוחם ליחידה מובחרת של גדוד לביא.

הוריו של נחשוני, כמו כולם, דואגים לבנם, אך בטוחים שעם התפילות של עם ישראל הוא ישוב הביתה עם יתר החיילים בשלום. בשיחה עם "כיכר השבת" הם מספרים על תחושותיהם.

"כאבא לבן שנמצא כעת בתוככי עזה אני דואג וחרד לשלומו", אומר אביו של קובי, יצחק נחשוני עורך עיתון "מרכז העניינים", "זה אך טבעי ואלו רגשות שעולים וצפים מאליהם. אני משתדל לחשוב עליו ולהתפלל ולקוות יחד עם כל החיילים שנמצאים איתו. פקודיו והאחרים".

"אני מכיר את חוסנו הפנימי והרוחני. אני יודע מה הוא לקח איתו לשם, ואת הברכות שהוא הצטייד בהם לקראת הכניסה ואני בטוח שאלו יעמדו לזכותו ולזכות כל החיילים במשימה החיונית שהוא בין הנבחרים למלא אותה".

לדבריו, "אם האמונה המפעפעת בו היא זו שמלווה את הכוחות כולם, ואני בטוח שכך הם פני הדברים, הרי שאויבנו לא יוכלו לנו והקדוש ברוך יצילנו מידם".

רעייתו, בלומה, מצטרפת אף היא לדברים: "כאמא לשני בנים שנמצאים כעת בחזית קיבלתי על עצמי קבלות נוספות להצלחתם ולהצלחת כל חיילי ישראל במערכה הקשה. אני עומדת בתפילה שיסיימו את כל המשימה שלהם כמה שיותר מהר ויחזרו בשלום. זה לא פשוט, לא קל. כמובן שאני במתח אבל אני מנסה להתמודד בתפילה שיעשו את משימתם במהירות ובהצלחה וישובו במהירות לחיק משפחתם לשלום".

נחשוני שימש כמ.כ. (מפקד כיתה) ומאז נקרא ע"י צה"ל מידי שנה מספר פעמים לשירות מילואים בתפקיד זה. גם במבצע 'עמוד ענן' גויס קובי לתפקידו וכבר ניצב על גבול עזה אולם ברגע האחרון הגיעו ישראל והחמאס להסכם וצה"ל ויתר על הכניסה הקרקעית. הפעם הוא זומן בצו 8 ובאישון ליל היה מהלוחמים הראשונים שנכנסו לתוככי עזה במסגרת המבצע הקרקעי.

קובי השאיר במסירות נפש את רעייתו ליאת ואת ארבעת ילדיו הממתינים לשובו בשלום הביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר