לשכת נתניהו: חיימובסקי עוזב, דוד שרן יחליפו

אייל חיימובסקי, ראש לשכת ראש הממשלה, הודיע על פרישתו מהתפקיד מיד לאחר החגים. מי שצפוי להחליפו הוא סא"ל במיל' דוד שרן, ששימש כראש המטה של יובל שטייניץ (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

שוב טלטלה בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם עזיבתו של אייל חיימובסקי, ראש הלשכה, שהודיע על פרישתו מהתפקיד מיד לאחר החגים.

לנעליו ייכנס סא"ל במיל' דוד שרן, ששימש בעבר כראש המטה של שר האוצר לשעבר, ד"ר יובל שטייניץ. הוא שימש כיועצו הפוליטי מאז שנת 1999, וליווה אותו בכל התפקידים לרבות בעת שכיהן כיו"ר ועדת חוץ וביטחון, ולפיכך הנושאים המדיניים והביטחוניים אינם זרים לו, דבר אשר הקנה לו זכות על מועמדים אחרים בקרב ראש הממשלה.

טרם ההחלטה על מינויו נפגש ראש הממשלה עם מועמדים אחרים, ובהם, היועצת פרח לרנר שמלווה אותו שנים במספר תחנות חייו הפוליטיות. כמו כן נפגש נתניהו עם מנכ"ל אוויס, יואב הורביץ ותא"ל (במיל') שמעון שפירא.

עזיבתו של חיימובסקי לא הפתיעה איש מבין אנשי הלשכה, זאת לאחר סיטואציית העזיבות שהפכה בלשכה לסטטוס-קוו, משום שקדמו לו גיל שפר שסיים את תפקידו לפני כמה חודשים, כמו כן נתן אשל ועוד אישים אחרים.

חיימובסקי בן 38, נשוי ואב לשניים, מתגורר בירושלים, בוגר לימודי הנדסה ובעל תואר שני במנהל עסקים. אל משרד ראש הממשלה הוא הצטרף לאחר שירות ציבורי ארוך שנים, בהם צבר ניסיון מקצועי רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר