באר שבע: הוצת רכבו של השופט אבו טהה

לפנות בוקר הוצת רכבו של שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אבו טהה, סמוך לביתו ביישוב עומר, מסיבה שאינה ברורה לפי שעה. מפקד מחוז דרום: "מעשה חריג וקיצוני" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: בראל אפרים - ynet)

עליית מדרגה: לפנות בוקר (רביעי) הוצת רכבו של שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אבו טהה, סמוך לביתו ביישוב עומר, מסיבה שאינה ברורה לפי שעה.

במשטרה חושדים כי מדובר בהצתה - ככל הנראה שנעשתה על ידי אדם החבר בארגון פשע שענייניו נדונים בימים אלו על ידי השופט.

אבו-טהה, הוא השופט הבדואי הראשון ודן בתיקי מעצרים עד תום ההליכים, בין היתר בתיק של שלום דומרני, ומחליט אם נאשמים ישהו במעצר או ישוחררו.

לאור חומרת האירוע, מפקד מחוז דרום ניצב יורם הלוי הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב נגב והנחה לתת עדיפות ראשונה ועליונה לחקירת המקרה, תוך הקצאת כל האמצעים והמשאבים הארגוניים הקיימים.

"מדובר במעשה חריג, קיצוני וחמור ביותר. כל פגיעה באושיות החוק והצדק או איום עליהם הם עליית מדרגה חמורה ומסוכנת, ואנחנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו לפענוח המקרה", אמר ניצב הלוי.

מפקד המחוז יקיים הערכת מצב מיוחדת עם סגל הפיקוד של מחוז דרום וימ"ר נגב בשעות הקרובות במטרה לבדוק האם יש להצמיד אבטחה לשופט, כמו גם לבדוק כיווני חקירה כיצד ניתן יהיה לשים את ידם של המשטרה על החשודים במעשה.

במשטרה ציינו כי "מדובר בחקירה רגישה, אשר הועברה לימ"ר נגב. המניע עדיין לא ברור. השופט עצמו לא ידע לומר אם הדבר קשור לתפקידו. אין עליו איומים והוא גם לא קיבל מסרים כאלה או אחרים שיש כוונה לפגוע בו. יחד עם זאת מדובר בשופט שדן בתיקים רגישים והתיק יקבל תיעדוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר