הצתת רכב השופט: 3 נערים נעצרו

המשטרה עצרה שלושה נערים בני 15, 16 ו-17 בחשד שהציתו את רכבו של שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע נאסר אבו טהה: "שרפו את הרכב כדי לצאת גברים" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רכב השופט שהוצת (צילום: צילום: בראל אפרים - ynet. וידאו: רועי עידן - ynet)

שלושה נערים בני 15, 16 ו-17 מתל שבע נעצרו על ידי המשטרה בחשד לשריפת מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע נסר אבו טהה.

השלושה הודו במעשה ושחזרו אותו. לדברי אחד מהם, הוא וחבריו "שרפו את הרכב כדי לצאת גברים".

כזכור, בשבוע שעבר הוצת רכבו של השופט כאשר חשבו כולם בתחילה כי המקרה קשור לעבודתו של אבו טהה כשופט, זאת על רקע העובדה ששפט אנשים רבים ממשפחות הפשע בדרום, אולם כפי שמתברר היום האירוע אינו קשור לתפקידו של אבו טהה, ואף אחד מהנערים לא הופיע מולו בבית המשפט.

יומיים לאחר האירוע נתפסו שניים מהחשודים, וחברם נלכד מעט מאוחר יותר. השלושה מוכרים למשטרה מתחום עבירות הרכוש.

מהחקירה עולה עד כה כי ככל הנראה הגיעו החשודים ליישוב עומר כדי לפרוץ לכלי רכב, וכשעשו דרכם חזרה לתל שבע, עברו דרך ביתו של השופט, ששוכן במקום מבודד יחסית.

בחקירתם הסבירו החשודים כי הם הכירו את המכונית ואת בעליה, וכי החליטו לפרוץ אליה כמעין מבחן ל"אומץ לב".

השלושה גנבו מהמכונית קופסאות סיגריות וכסף קטן, אך לאחר מכן חששו כי השאירו במקום טביעת אצבעות ועל כן החליטו להצית את הרכב

רכב השופט עולה באש

הדבר המפתיע הוא שהאירוע תועד במצלמות האבטחה בביתו של השופט, כאשר עדיין לא ברור, לנוכח עובדה זו, מדוע במשטרה אפשרו לכלי התקשורת ולאישי ציבור לצאת מגדרם בכדי לגנות את המעשה ולקרוא לאחראים שלא לתת את האפשרות לפגוע "בשלטון החוק".

עו"ד רינת יהב שמייצגת מטעם הסנגוריה הציבורית את אחד החשודים אמרהכי "אירוע של פגיעה בשופט הינו אירוע חמור, אך במקרה זה אין קשר בין העבירה לבין זהותו של השופט. הפריצה הייתה לרכב מקרי וללא שהלקוח ידע שמדובר ברכבו של השופט. שריפת הרכב נועדה אך ורק כדי לטשטש את הריאיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר