יום לפני הצינתור: בן אליעזר נחקר במשטרה

יום לפני שהוא עובר צינתור, ח"כ בנימין בן אליעזר נחקר בפעם הרביעית במשטרה. על פי החשד, בעת היותו שר קיבל פואד 700 אלף שקל תמורת סיוע בעסקים במצרים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ בנימין בן אליעזר (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת בנימין (פואד) בן אליעזר נחקר היום (רביעי) שוב באזהרה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה. החקירה התמקדה הפעם בחשד שאיש עסקים נוסף העביר לו סכומי כסף גדולים, תמורת סיוע בעסקים במצרים.

על פי החשד, בן אליעזר קיבל את הכספים בהיותו שר בממשלה. איש העסקים הודה במשטרה שהעביר את הכסף לבן אליעזר, אבל לא הוא ולא בן אליעזר סיפקו הסברים בנוגע לסיבת ההעברה.

בתוך כך, בן אליעזר אמור לעבור מחר צנתור בבית החולים שערי צדק בירושלים. הניתוח נקבע לפני מספר ימים כשבן אליעזר חש ברע ועבר בדיקות, שבסיומן הוחלט שיש צורך בניתוח.

מלבד הצנתור שיעבור מחר, צפוי בן אליעזר לעבור בהמשך גם השתלת כליה. מאז התפוצצה הפרשה, הוא לא הופיע לדיוני הכנסת ולישיבות סיעת העבודה והוא מתרכז בטיהור שמו ובטיפול במצבו הבריאותי.

פואד בראיון ל"כיכר השבת" לפני התפוצצות הפרשה (צילום: כיכר השבת")

על פי חשד המשטרה, בן אליעזר קיבל 700 אלף שקל נוספים מאותו איש עסקים, קבלן בנייה.

חוקרי יחידת ההונאה בלהב 433 הציגו בפניו את החשדות החדשים. בנוסף, חושדים החוקרים כי איש עסקים אחר העביר לו כספי שוחד, ואותו איש עסקים צפוי להיחקר בנושא בימים הקרובים. בן אליעזר אמור להיחקר במשטרה גם ביום שני הקרוב.

כזכור, הפרשה התפוצצה ארבעה ימים לפני הבחירות לנשיאות, בהן נחשב לאחד המועמדים המובילים יחד עם הנשיא הנבחר ראובן (רובי) ריבלין. עם התפוצצות הפרשה, נאלץ בן אליעזר להודיע על פרישה מהמירוץ ממש בישורת האחרונה.

בן אליעזר נחקר באזהרה בתחילת החודש בעקבות מידע שהגיע ללשכתו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, על דירת יוקרה שבן אליעזר רכש ביפו.

מלשכתו של בן אליעזר נמסר בתגובה: "אנו לא מתייחסים לרסיסי אינפורמציה מגמתית ואינטרסנטית הדולפת מהחקירה. פואד מוסר לחוקרים את כל המידע שברשותו, משיב לכל השאלות עליהן נשאל והכחיש את הטענות המופרכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר